به گزارش هنرآنلاین، فیلم سینمایی "اکسیدان" از مهاجرت غیرقانونی یک دختر به خارج از کشور آغاز می‌شود که نامزدش برای تلاش برای برگشت او به ایران، دست به کارهای مختلفی می‌زند، از جمله تلاش برای گرفتن ویزا که باعث می‌شود، مدتی در نقش یک کشیش کلیسا ظاهر شود و در این بخش شبیه فضای فیلم "مارمولک" می‌شود.

اکران خصوصی این فیلم سینمایی شامگاه 28 خردادماه ساعت 21:30 در پردیس سینمایی "مگامال" برگزار شد.

در این مراسم که برای نخستین بار فیلم برای مخاطبانش در سالن سینما به نمایش گذاشته شده بود، حامد محمدی نویسنده و کارگردان، جواد عزتی، لیندا کیانی، رضا بهبودی و وحیدآقاپور بازیگران، پیش از آغاز نمایش فیلم سخن گفتند.

اکران خصوصی فیلم اکسیدان در پردیس سینمایی مگامال

منوچهر محمدی تهیه‌کننده فیلم که در مراسم حاضر بود، سخنی نگفت.

جواد عزتی، لیندا کیانی و رضا بهبودی در جملات کوتاهی از حاضران تشکر کردند.

وحید آقاپور هم ضمن خوشامدگویی به حاضران به غیبت امیر جعفری در این مراسم اشاره کرد و گفت: جای امیر جعفری خالی است، مادربزرگ امیر عزیز فوت کرده است. امیدوارم روحش شاد باشد.

حامد محمدی کارگردان این فیلم سینمایی گفت: این نمایش برای من مثل اکران برج میلاد است، خیلی هیجان‌زده‌ام که دوستان هنرمند، دوستان خبرنگار و منتقدان گرامی را می‌بینم و امیدوارم از فیلم لذت ببرید. من هم از طرف خودم و گروه تسلیت می‌گویم به امیر جعفری. او خیلی دوست داشت اینجا باشد و کلی برنامه‌ریزی کرده بود. او قصد داشت حرف‌های عجیب‌وغریب بزند و حتماً در اکران‌های بعدی همراه ما خواهد بود. خانم مقدمی و دهقان هم در سفر هستند، اما خانم مقدمی از راه دور پیام صوتی برای شما ارسال کردند.

اکران خصوصی فیلم اکسیدان در پردیس سینمایی مگامال

در ادامه صدای ضبط‌شده شبنم مقدمی در سالن پخش شد، او در جملات کوتاهی گفت: سلام گرم من را از راه دور بپذیرید. خیلی خوشحالم که برای دیدن فیلم ما آمدید. متأسفم که نمی‌توانم حضوراً در خدمتتان باشم ولی از همین‌جا از همین دورها شما را احساس می‌کنم و لطفتان و گرمای محبتتان را. می‌دانم که الان با دیدن من در این فیلم کمی شگفت‌زده می‌شوید، ولی عیبی ندارد. قرار نیست همه آدم‌ها همیشه شکلی باشند که همیشه بودند. امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید. امیدوارم که اگر دوست داشتید به دیگران هم توصیه کنید که فیلم ما را ببینند. به هر حال، ما روی همدیگر حساب می‌کنیم، روی حمایت همدیگر حساب می‌کنیم و خوشحالیم که شما هستید، کنار ما هستید و ما کنار شما هستیم. این دوستی یک جهان ارزش دارد، محبت شما یک جهان ارزش دارد و امیدوارم دوستی‌ها پاینده و محبت شما مانا باشد. خوشحالم که آنجا هستید و خوشحال شدم که حداقل از این طریق به شما ابراز ارادت کنم.

حواشی روزهای اخیر فیلم سینمایی"اکسیدان" مبنی بر جرح و تعدیل‌های این فیلم سینمایی و تحریم آن توسط حوزه هنری، واکنش‌های متفاوتی میان مهمانان و بازیگران این فیلم داشت.

جواد عزتی در بخش پایانی صحبت‌هایش روی صحنه با اشاره به اینکه نخستین بار است فیلم را با مخاطبان در سینما می‌بیند به شوخی از اینکه آیا فیلم را کامل می‌بیند یا خیر؟ حرف زد.

پیمان قاسم خانی، غلامرضا موسوی، جلال الدین معیریان، احمد طالبی نژاد، مازیار میری، مرضیه وفامهر، علی علایی، همایون ارشادی، مه لقا باقری، مریم بوبانی، ستاره اسکندری، حافظ احمدی، علیرضا مسعودی، محسن کیایی، میلاد کی‌مرام، حسن ایوبی، فرشاد محمدی، مجید کریمی، علی صابری، مارال فرجاد، محمد رضا علیمردانی، امیر رضا دلاوری، برزو نیک‌نژاد، نازنین بیاتی از جمله حاضران در این مراسم بودند.