به گزارش هنرآنلاین، محمود سرباز در گفتوگو با ایسنا، اظهارکرد: اکنون پلاتو "حیاتی مهر"، دوپلاتو و یک سالن اصلی در تئاتر شهر کرج برای هنرمندان آماده است تا تمرین‌های خود را  برای جشنواره تئاتر استانی آغاز کنند.

وی افزود: جشنواره تئاتر استانی فرصتی برای تولید آثار فاخر و جدید و معرفی آنها به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ایجاد می‌کند.

وی توضیح داد: بدون شک با راه یابی تئاترهای البرز به جشنواره فجر زمینه ارتقای جایگاه هنر تئاتر استان بیش از پیش  فراهم می‌شود.

مدیر تئاتر شهر کرج با اشاره به وضعیت سالن‌های نمایش این شهرستان توضیح داد: درکنار مشکل‌ کمبود سالن تئاتر بایدگفت اکثر سالن‌های موجود نیز قدیمی‌ هستند و به بازسازی اساسی نیاز دارند.

سرباز ابراز کرد: این سالن‌های قدیمی و محدود باعث شده درآستانه برگزاری برنامه‌های حوزه تئاتر هم هنرمندان و هم مسئولان با نگرانی‌هایی مواجه شوند.

وی اظهارکرد: حال مجموعه تئاتر شهر با مسکن‌های مقطعی خوب نمی‌شود و باید یک اقدام اساسی در این مورد انجام داد.

وی با اشاره به تلاش برای برگزاری شایسته جشنواره تئاتر استانی البرز، ابراز کرد: با همه تلاش های صورت گرفته بنا داریم این مجموعه در خدمت جشنواره قرار بگیرد و هفتمین جشنواره استانی تئاتر با شرایط مناسب  قبل از ماه محرم و صفر برگزار شود.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم در این مورد با معاونت هنری سینمائی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت مالی انجام شده است.

سرباز توضیح داد: در حال حاضر اولویت مجموعه تئاتر شهر با توجه به کمبود سالن‌های تمرین با گروه‌هایی پذیرفته شده در مرحله بازخوانی است که خوشبختانه با همه گروه‌ها برای زمان بندی تمرین‌ها به نتیجه مساعد رسیده ایم تا در این مورد مانعی وجود نداشته باشد.