به گزارش هنرآنلاین، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، نمایشگاه گردان این رویداد هنری در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه که شامگاه یکشنبه در نگارخانه "تار و پود" آغاز شد، گفت: نگارخانه "تاروپود" نخستین نمایشگاه گروهی عکس با عنوان "۵۰۵۰" را در محل نگارخانه واقع در شیراز چهارراه حافظیه مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار می کند.

امین دانشور موضوع نمایشگاه را آزاد اعلام کرد و افزود: حداکثر عکس نمایش داده شده از هر عکاس ۱ اثر در نمایشگاه "۵۰۵۰" است.

وی پیرامون کارشناسی و داوری آثاری که به این نمایشگاه راه یافتند، عنوان کرد: ۵ نفر از کارشناسان هنر عکاسی آثار شرکت کنندگان را مورد بررسی قرار دادند که در نهایت ۲۷ اثر برای نمایش در نگارخانه "تار و پود " انتخاب شد.

وی خاطرنشان  کرد: نمایشگاه یادشده محصول ارسال ۳۰۰ قطعه عکس در پی فراخوان این نمایشگاه بود که این تعداد از سوی بیش از ۹۰ عکاس گردآوری شد.

نمایشگاه گردان رویداد عکاسانه "۵۰۵۰" در معرفی عکاسان این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه تک عکس های امید آقایی، افشین آریافر، آرش اشکر، پریسا اسفندیاری، سامان باقری، علی بنان، مهرداد پرتوآذر، مسعود حیدرزاده، آریا خبیر، ایمان دانشور، محمد امین دانشور، امیر دلشاد، اشکان ذوقی، الهه رفعت بخش، زهرا راست گفتار، ساجده زارعی، امیر سبوکی، حمیده فرخاک، مهد قنبرپور، مهدی کاظمی، اسماعیل کشتکار، سارا کشاورز، صفا گلستانه، ارسیا مقتدری، محمدحسین نیکوپور، کیهان ولی نژاد و مهدی یزدانی روی دیوار رفته است.

نمایشگاه عکس "۵۰۵۰" از یکشنبه ۲۸ خرداد جاری تا چهارشنبه ۷تیرماه در نگارخانه "تار و پود" واقع در شیراز چهارراه حافظیه مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار می شود که ساعت بازدید از آن صبح ها ۱۰ تا۱۳ و عصرها ۱۷ تا ۲۲ است.