سرویس تئاتر هنرآنلاین: محمود بصیری بازیگر نقش‌های به یادماندنی و خاطره انگیزی چون سریال‌ "هزاردستان" و "آرایشگاه زیبا" و فیلم سینمایی "مادر" و "سوته دلان"، پس از 12 سال دوری از دنیای بازیگری، با نمایش "بنگاه تئاترآل" به کارگردانی هادی مرزبان به صحنه تئاتر باز می‌گردد. این اثر نمایشی کمدی که نوشته علی نصیریان است، از 5 تیر ماه  ساعت 20 در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه خواهد رفت.

محمود بصیری در گفت‌و‌گو با هنرآنلاین درباره حضور مجددش بر صحنه تئاتر، گفت: دو سال پیش با گروهی تئاتری حدود 5 یا 6 ماه تمرین کردم، اما به دلیل اینکه آن اثر پشتیبان مالی نداشت، رها شد. آقای مرزبان را از پیش می‌شناختم و تماشاگر آثار این کارگردان بودم. زمانی‌که پیشنهاد بازی در این نمایش را به من داد، با کمال میل پذیرفتم.

او با اشاره به 12 سال دوری از بازیگری، خاطرنشان کرد: حدود 8 سال ممنوع‌الکار بودم و 4 سال دیگر پیشنهاد بازی در کارهایی می‌شد که در شأن خود نمی‌دانستم و آن‌ها را قبول نمی‌کردم. به کارهایی علاقه‌مندم که بتوانم همه را خوشحال کنم، نه اینکه عده‌ای از من برنجند و بقیه شاد شوند.

این بازیگر درخصوص نقش خود در نمایش "بنگاه تئاترآل" یادآور شد: در این نمایش که داستان آن را علی نصیریان نوشته است، نقش تصنیف‌خوانی را در محله‌ها اجرا می‌کنم. ترجیح می‌دهم توضیح بیشتری در این رابطه ندهم تا تماشاگران خود نمایش را ببینند و آن را قضاوت کنند.

بصیری در پایان گفت: تاکنون بازی در تعدادی آثار تئاتر پیشنهاد شده است، گفت‌وگوها و مذاکراتی داشته‌ایم، در صورت توافق با آن‌ها همکاری خواهم کرد.

یادآور می‌شود بازیگران نمایش "بنگال تئاترال"، ایرج راد، سعید امیر سلیمانی، فرزانه کابلی، امین زندگانی، میر طاهر مظلومی، محمود بصیری، داود فتحعلی بیگی، علی فتحعلی، سامان تیرانداز، آیه قبادیان، مجید غفاری، فائقه شلال وند، باقر مرادی، حاتم میرزایی، فواد منیرزاده، محمد کمانی، پریسا ذوالفقاری، شاهین علیپور، نوشین نامی، سجاد احمدنیا، ثمینه حسینی، الهه نورمحمدیان، مسعود مرادیان، علی یارلو، کامران طاهری، سید شهاب حسینی، محمدامین پازوکی، کیمیا نوری، فائزه راد، سایه شیرزاد، الهه اخوان، محمد محمدی‌نیا، پرستو فوقی، رویا علیزاده، شقایق جلینی، غزاله آبی، نگار مقدسی و نوشین اسدزاده هستند.