سرویس سینمایی هنرآنلاین: رضا نیکخواه بازیگر سینما و تلویزیون که برای حضور در جنگ‌های شبانه و سریال‌های طنز شهرت دارد، این روزها مشغول بازی در سریال "پنچری" است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت جدید خود گفت: این روزها در سریال "پنچری" به کارگردانی برزو نیک نژاد مشغول بازی در نقش یک پدر هستم و با توجه به اینکه نقش من جزو نقش‌های  اصلی سریال است، در اثر دیگری حضور نیافتم.

نیکخواه در ادامه افزود: در این سریال نقش پدر نگار را بازی می‌کنم، آدمی است که برای فرزندش بسیار زحمت کشیده و در شروع زندگی خانوادگی با مشکلاتی مواجه است و در پی آن اتفاقاتی رخ می‌دهد که بزرگترها در جهت حل مشکلات قدم بر می‌دارند.

بازیگر"قهوه تلخ" در ادامه درباره نبود وجای خالی سریال‌های طنز شبانه اظهار کرد: نمی‌شود بدون در نظر گرفتن پارامترهای دیگر این ماجرا را بررسی کرد. ما سال 77 ، هر شب به مدت یک سال برنامه داشتیم. ولی شرایط اجتماعی اقتصادی سیاسی مردم اینگونه نبود و ماهواره‌ها تا این حد در جامعه رسوخ نکرده بودند. اما امروز با گسترش تعداد شبکه‌ها و فضای مجازی و ماهواره‌ها دیگر نمی‌توان به راحتی اثری تولید کرد که مخاطب را پای تلویزیون بکشاند. امروز برنامه‌ها باید بسیار جذاب باشند و به گونه‌ای نوشته شوند که دغدغه مردم در آن نشان داده شود. امروز دیگر نمی‌شود مثل آن زمان سریال ساخت. هرچند به لحاظ تکنیکی و فنی بسیار پیشرفت کرده‌ایم اما نیاز به یک خانه تکانی داریم تا با درک شرایط اجتماعی و اقتصادی مردم بتوانیم این کار را انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت در درجه اول حرف می‌زند و نیازمند یک ذهنیت گسترده‌تر است تا با افق بازتری به قضایا نگاه شود.