سرویس مد و لباس هنرآنلاین: آیین اختتامیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، روز جمعه 26 خردادماه ساعت 18:30 با حضور سیدرضا صالحی امیری، فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن همایش‌های مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

علی‌اصغر زیلایی، نماینده کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و معاون بخش عفاف و حجاب بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم درباره ویژه برنامه های مراسم اختتامیه در این بخش به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: قرار است از عملکرد سه موسسه عفاف و حجاب در آیین اختتامیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تقدیر به عمل آید.

زیلایی تصریح کرد: در زمان برگزاری این رویداد، عملکرد مؤسسات حاضر بر اساس شاخص‌هایی همچون کیفیت، نوآوری و کارایی مورد ارزیابی قرار گرفت و از میان غرفه های حاضر در بخش تبلیغی، ترویجی و محتوایی، قرار است که از سه موسسه تقدیر به عمل آید.

او با اشاره به رشد کمی و کیفی آثار حاضر در این دوره از نمایشگاه اظهار داشت: در این بین اجرای دو طرح ملی در بخش محتوایی با مشارکت بخش خصوصی و تشکیل خوشه های تولیدی توسط سه برند عفاف و حجاب با عناوین نگار، تیام و حجاب گستر از نقاط عطف بخش عفاف و حجاب بود که در جای خود قابل تقدیر است.

معاون بخش عفاف و حجاب بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با بیان اینکه بخش عفاف و حجاب بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم میزبان ۹ کارگاه و نشست تخصصی بود که به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس برگزار شدند، اظهار داشت: کارگاه های آموزشی نیز با موضوعاتی همچون "دوخت و طراحی محصولات حجاب" نیز در این دوره از نمایشگاه با استقبال درخور حاضرین مواجه شدند.

زیلایی با اشاره به حضور پرشور غرفه های حاضر در بخش عرضه و فروش، به عرضه اجتماع با پوشش اسلامی و پوشاک مردانه شامل کت و شلوار اشاره کرد و گفت: بخش عفاف و حجاب در رواق غربی شبستان مصلی امام خمینی و در فضایی بالغ بر 30000 مترمربع  واقع شد و توانست هم در بخش تبلیغی، ترویجی و محتوایی و هم بخش عرضه و فروش محصولات به توفیقات درخوری دست یابد.