سرویس مد و لباس هنرآنلاین: الهام زایجانی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: پنجمین جشنواره نقش تن‌پوش در بخش عفاف و حجاب بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن حضور دارد و غرفه جهاد دانشگاهی هنر با ارائه طرح‌های برگزیده بخش ایثار و شهادت در میان غرفه‌های تبلیغی ترویجی عفاف و حجاب خودنمایی می‌کند.

او افزود: این بخش از نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان و ترویج‌دهندگان حجاب در کشور برگزار شده که غرفه جهاد دانشگاهی هنر با ارائه آثار هنری و خلاقیت‌های اسلامی ایرانی به جمع دیگر مؤسسات و فعالان حوزه حجاب و عفاف پیوسته است.

زایجانی تصریح کرد: غرفه جهاد دانشگاهی واحد هنر و جشنواره نقش تن‌پوش در شبستان 1 رواق غربی مصلی از 8 تا 26 خردادماه از ساعت 17 تا 24 میزبان علاقه مندان است.

جشنواره نقش تن‌پوش، تلاشی برای الگو سازی و ترویج استفاده از طرح‌ها و نقش‌های ایرانی و اسلامی متناسب با فرهنگ و نیاز جامعه در انواع لباس‌ها و ترغیب هنرمندان جوان به طراحی و خلق تصاویر زیبا بر روی تن پوش یا همان تی شرت ساده است که تاکنون طی 5 دوره متمادی برگزار شده است.

پنجمین جشنواره نقش تن پوش امسال در بخش‌ مسابقه با محوریت موضوعی زندگی شهری، ایثار، شهادت، انقلاب اسلامی و موضوعات آزاد و در بخش جنبی شامل برگزاری نشست‌های تخصصی و برگزاری نمایشگاه آثار طراحان و هنرمندان خلاق در زمینه طراحی تن پوش برگزار شد.

پنجمین جشنواره نقش تن پوش با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس ایرانی و اسلامی وزارت ارشاد، ستاد توسعه فناوری نرم و هویت ساز ریاست جمهوری، وزارت علوم فناوری و تحقیقات و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و به دبیری الهام زایجانی، معاون فرهنگی جهاد هنر برگزار شد.