به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، «علمدار» با همراهی ارکستر سمفونیک تهران در روزهای منتهی به اربعین حسینی از ۱۴ تا ۱۸ شهریور به همت بنیاد رودکی با همکاری مؤسسه خیریۀ «خادمین امام علی بن ابیطالب(ع)» اجرا می‌شود.

موسیقی - نمایش «علمدار» به کارگردانی حسین پارسایی نوشته محمدرضا کوهستانی است. موسیقی این رویداد را پوریا خادم در قالب پوئم سمفونی نوشته و ارکستر سمفونیک تهران همراه گروه آوازی به رهبری بردیا کیارس آن را اجرا می‌کند. پوریا اخواص تکخوان این اجرا خواهد بود.

«علمدار» در رثای سردار آب و ادب، روایتگر دلاوری و وفاداری حضرت ابوالفضل عباس(ع) علمدار کربلا و شامل یازده پرده نمایشی در قالب یک موسیقی-نمایش برخوردار از حرکات فرم و روایت و طراحی حرکت آن به عهده علی براتی است. طراح صدا هم سروش کریمی‌نژاد است.

پرویز پرستویی تهیه‌کننده افتخاری موسیقی-نمایش «علمدار» است. او چندی است با همکاری مؤسسه خیریه خادمین امام علی بن ابیطالب(ع) به مدیریت رسول خادم کمک‌های مردمی را در قالب بسته‌های ارزاق و خدمات دیگر در مناطق محروم استان‌های مختلف توزیع می‌کند.

بلیت‌های «علمدار» همت عالی فروخته و همه درآمد فروش اجراها از طریق مؤسسه خیریه صرف کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست و مناطق محروم می‌شود. بلیت‌ نمایش در سایت ایران کنسرت به نشانی iranconcert.com در دسترس علاقه‌مندان است.