به گزارش هنرآنلاین، نمایش "آه بر انکار ماه" به نویسندگی وکارگردانی سیدعلی موسویان چهارشنبه 25 بهمن در فرهنگ‌سرای ارسباران به روی صحنه می‌رود.                              

سروش طاهری، میرنادر مظلومی، علیرضا پاکزاد، حمید فتوحی بازیگران این نمایش هستند که به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تا یکم اسفند در ساعت 30/ 19 برای عموم به نمایش در می‌آید.

علاقمندان برای تماشای این نمایش می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی خیابان دکترشریعتی، سیدخندان، خ جلفا مراجعه یا با شماره‌های 20-22872818 تماس بگیرند.

نمایش‌خوانی "یک کلیک کوچولو" در هشتمین تئاترکاغذی

نمایش "یک کلیک کوچولو" به نویسندگی محمدرضا کوهستانی و کارگردانی حسین جزجوادی شنبه 28 بهمن ساعت 18 در فرهنگ‌سرای ارسباران خوانش می‌شود.                             

نمایش"یک کلیک کوچولو" با حضور محمدرضا کوهستانی نمایش‌نامه‌نویس، بهزاد صدیقی نمایش‌نامه‌نویس، کارگردان و منتقد، مصطفی محمودی منتقد، مدرس و پژوهشگر تئاتر خوانش و نقد می‌شود.

پرستونوری، پوریا تاری، زینب خاتون پناهنده، حسین جزء جوادی، شکوفه جعفری، حمیددارایی و امیر رضایی نقش‌خوانان این نمایش هستند. 

علاقمندان برای حضور دراین برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی خیابان دکترشریعتی، سیدخندان، خ جلفا مراجعه یا با شماره‌های 20-22872818 تماس بگیرند.