سرویس موسیقی هنرآنلاین: نمایش "مری پاپینز" با اجرای ارکستر ایستگاه از تاریخ 8 آبان‌ماه روی صحنه رفته و تاکنون این نمایش مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

مهدی نوروزی سرپرست ارکستر ایستگاه در مود بازخوردهای این نمایش گفت: میثم احمدی تهیه‌کننده نمایش موزیکال "مری پاپینز" به بنده برای حضور در این نمایش پیشنهاد داد و من نیز از آن استقبال کردم و با توجه به اینکه این گروه درگذشته دو تجربه موفق به نام‌های "بینوایان" و "الیور توئیست" داشتند، مدیریت گروه به سمتی پیش رفت که همه حساسیت‌ها در جهت اجرایی هماهنگ باشد. ضمن اینکه حضور حسین پارسایی در این پروژه به عنوان مشاور هنری نیز در بهتر شدن این اجرا بسیار تأثیرگذار بود.

وی ادامه داد: اجرای این نمایش که دکور و بازیگران گسترده‌ای داشت و همچنین حضور ارکستر بزرگ ایستگاه با همراهی گروه کُر، به طور حتم پروژه‌ای زمان‌بر بود؛ اما تمام حاضرین در سالن از شب اول اجرای منظمی را شاهد بودند. این نمایش به مدت دو ماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت و به مرور زمان انسجام ارکستر و نمایش بیشتر خواهد شد. همچنین حضور منوچهر صهبایی به عنوان رهبر مهمان ارکستر بزرگ ایستگاه در این نمایش نیز تجربه جالبی بود و حضور ایشان در این نمایش باعث دلگرمی اعضای ارکستر شد.

نوروزی در پایان تصریح کرد: پس از به پایان رسیدن نمایش موزیکال "مری پاپینز"، با همکاری مجموعه "سفیران صلح و دوستی" اجرایی همراه با نمایش و موسیقی که شامل موسیقی‌های دهه 40 و 50 است را در آلمان روی صحنه خواهیم برد که به امید خدا این اجراها را در اواخر سال جاری در کشورهای ایتالیا و فرانسه نیز به صحنه خواهیم برد.

نمایش موزیکال "مری پاپینز" از تاریخ 8 آبان ماه در تالار وحدت روی صحنه رفته و بازیگرانی همچون بهنوش طباطبایی، مهراوه شریفی‌نیا، احسان کرمی، آرمین رحیمیان، نسیم شجاعی، محمد شاکری، عسل شاکری، نیما سیاری، ندا سیاس، رضا راد و فائزه حسینی به همراه گروهی از هنرمندان موسیقی و نمایش در این نمایش حضور دارند.