سرویس موسیقی هنرآنلاین: مراسم تجلیل از متولدین خردادماه در حالی برگزار شد که مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از تمامی پیشکسوتان در مراسم تقاضا کرد تا برای پیشرفت فعالیت‌های موسسه به آنها یاری برسانند.

سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در ابتدای مراسم برپایی چهارمین دوره از جشن تولد هنرمندان پیشکسوت، گفت: سالی یک بار همه شما بزرگواران در این جشن حضور پیدا می‌کنید و استمرار این مراسم بستگی به ذوق و شوقی دارد که خود شما نشان می‌دهید.

او ادامه داد: از دوستان تقاضا دارم وقتی دور هم جمع می‌شویم و همه دوستان در ژانرهای مختلف هنری در کنار هم حضور دارند بیشتر یکدیگر را شناخته و این ارتباط در بیرون هم ادامه داشته باشد. از آنجایی که اعضای ما به 800 نفر رسیده، گاهی اوقات رسیدگی سخت می‌شود و بعضی وقت‌ها خبر بیماری هنرمندی دیر به ما می‌رسد؛ اما این تعامل داخلی باعث می‌شود خود شما به مشکلات توجه کرده و ما در کنار شما حضور و کمک داشته باشیم.

عظیمی اضافه کرد: همچنین جا دارد یادآوری کنم که استاد جعفری بهنام در بیمارستان بودند و متاسفانه ما سعادت عیادت نداشتیم اما خوشحالیم او را امروز در کنار خود در جشن می‌بینم و امیدوارم هیچ وقت سر و کار هیچ یک از پیشکسوتان به بیمارستان نیافتد،  چندی پیش هم سعادت این را داشتیم تا به ملاقات خانم صدیقه کیانفر برویم، البته ویدئویی هم از او در فضای مجازی منتشر شده بود که گلایه‌هایی را شامل می‌شد که امیدوارم حرف‌های او به گوش سینماگران برسد.

مدیرعامل موسسه پیشکسوتان همچنین گفت: ویدئویی دیگر از احمد پورمخبر که جزو پیشکسوتان هستند اما عضو ما نیستند در همین فضای مجازی منتشر شد که در کل صحنه خوبی نبود و انتظار ما از جامعه این است که به این افراد توجه و احترام بیشتری داشته باشد چرا که شما با افرادی سر و کار دارید  که شرایط خاصی را دارند که درست نیست در جامعه  منتشر شود، آقای پورمخبر از لحاظ مالی مشکلی ندارند و بازنشسته ارتش هستند اما کار را به جایی رساندند که فرزند او وادار شد بیماری آلزایمر او را به‌صورت رسمی اعلام کند و این اصلا زیبنده جامعه فرهنگی نیست.

او در پایان هم گفت: ما همچنان منتظر بازسازی ساختمان جدید و اتمام آن هستیم البته استودیوی سینمایی ما به پایان رسیده اما سقف استودیوی موسیقی در بارندگی با مشکل مواجه شده و خسارت به آن وارد شد که به‌زودی این مشکلات رفع و اولین گروه موسیقی هنرمندان پیشکسوت با حضور 6 تن از اساتید تشکیل و به صورت رسمی فعالیت خواهد کرد.

در این مراسم جشن تولد هنرمندانی چون کامبیز درم‌بخش، جهانگیر الماسی، غلامعلی رومی، محمدتقی شاهرخ، شهین پزشکی، حسین فخیمی، رحیم رفیعی‌منش، پروین بهمنی، فرمان مرادی، سیدغلامرضا میرمعنوی، عباس تهران تاش، عباس دهبان، منوچهر نوسرشت، حسن عظیمی، سعید شمس‌انصاری، عبدالهی شهبازی، محسن شاندیز، هادی منتظری، زیداله طلوعی، محمدرضا جعفری، هنگامه اخوان، عبدالحی شماسی و... برگزار شد.