سرویس موسیقی هنرآنلاین: چرا فوتبال تا این حد جذاب است؟ چرا همیشه تیم بهتر بازی را نمی‌برد؟ فوتبال همیشه طرفداران زیادی دارد که با تعصب زیاد این رشته ورزشی را دنبال و پیگیری می‌کنند، چه بخواهیم و چه نخواهیم این رشته در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد که با عشق زیاد این ورزش را همراهی می‌کنند.

در میان این هم طرفدار هنرمندان زیادی نیز دیده می‌شوند که بی‌صبرانه چشم‌انتظار بازی ایران و دیگر تیم‌ها هستند و حتی درباره این اتفاق مهم پیش‌بینی‌های نیز داشته‌اند. این روزها شهرداد روحانی رهبر ارکستر سمفونیک تهران، فریدون شهبازیان رهبر ارکستر ملی ایران و سالار عقیلی خواننده همراه منتخبی از اعضای این دو ارکستر در روسیه هستند و تاکنون در دو شهر سن پترزبورگ و مسکو روی صحنه رفته‌اند. این سه نفر  نظرات متفاوتی درباره نتایج بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی دارند.

شهرداد روحانی خود را زیاد اهل فوتبال نمی‌داند و می‌گوید به‌صورت معمولی این رشته را دنبال می‌کند، اما این بدان معنا نیست که به این مسئله بی‌توجه باشد و برایش اهمیت زیادی دارد. او درباره دو بازی بعدی تیم ایران می‌گوید ان شاء الله ایران با همین پشتکار بازی با پرتغال و اسپانیا را مساوی کرده و وارد دوره بعدی خواهد شد.

رهبر ارکستر سمفونیک تهران خوش‌بینی زیادی نسبت به آینده جام جهانی و بازی ایران در گروه مرگ دارد، ضمن این که او نتیجه بازی اول ایران با تیم مراکش را درست پیش‌بینی کرد.

سالار عقیلی اما نظر متفاوتی دراین‌باره دارد و می‌گوید این اتفاقات بزرگ در موسیقی کشور هر چند سال یک بار اتفاق می‌افتد و امیدواریم که بتوانیم به افتخارآفرینی فوتبالیست‌های کشورمان در جام جهانی کمک کنیم و با دست پر به ایران برگردیم و ما هم با خواندن این آثار و سرودها دل مردم را شاد کنیم. به قول آقای علی پروین اگر هم قرار است ببازیم خوب بازی کنیم و ببازیم بهتر از آن است که بد بازی کنیم و ببازیم. امیدوارم خوب بازی کنیم و ببریم و شادی را برای مردم عزیز کشورمان ببینیم.

عقیلی پیش‌بینی بازی ایران در مقابل مراکش را به‌درستی پیش‌بینی و ایران را برنده اعلام کرد، اما نظری درباره نتایج بازی با اسپانیا و پرتغال ندارد و می‌گوید باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.

او همچنین می‌گوید: من در تمام کارهایم بخشی از ماجرا را به شانس اختصاص می‌دهم، اما بخش مهمی از هر کار قدرت و تمرین است. در فوتبال اروپا گاهی فقط یک موقعیت ماجرا را تغییر می‌دهد. نمی‌شود بازی‌های تیم ملی را پیش‌بینی کرد. همین که در جام جهانی هستیم اتفاق بزرگی است. تیم‌هایی مانند هلند و ایتالیا در جام جهانی نیستند. چند شب بود که خواب می‌دیدم، ایران یک گل به مراکش می‌زند.

از سوی دیگر، فریدون شهبازیان که خود از پیشکسوتان عرصه فوتبال است درباره این رشته می‌گوید: من علاقه زیادی به فوتبال دارم و در زمان‌های جوانی‌ام حتی یک تیم فوتبال با حضور هنرمندان مثل کامبیز روش روان و.. با نام شهباز تشکیل دادیم و چند بازی جدی نیز انجام دادیم.

او ادامه می‌دهد: من درباره بازی قبلی گفته بودم ما با مراکش یک بر یک خواهیم کرد که این‌طور نشد، اما در مواجهه با تیم اسپانیا بازنده خواهیم بود. البته واقعاً نمی‌توان فوتبال را پیش‌بینی کرد اما امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم ملی کشورمان بیفتد.

شهبازیان همچنین می‌گوید: ما دو صفر از اسپانیا و دو بر یک از پرتغال می‌بازیم.