سرویس معماری هنرآنلاین: جایزه دانشجویی معمار 97 حمایت دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس و همکاری دفتر فنی استاندار فارس و شهرداری کنار تخته برگزار می‌شود.

در این مسابقه "طراحی المان ورودی و محوطه" و تجربه طراحی در مرز استان فارس- بوشهر در شهر کنار تخته مد نظر قرار گرفته است.

سعید زحمت کشان، دبیر جایزه دانشجویی معمار 97 درباره نحوه اجرای این مسابقه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این مسابقه با توجه به تعاملات ما با شهرداری و استانداری به منظور تحقق رسالت فرهنگی در زمینه تخصصی معماری و جامعه هدف دانشجویان برنامه‌ریزی و برگزار شد.

او درباره نحوه ارسال آثار به این مسابقه توضیح داد: علاقه‌مندان به حضور در این مسابقه، چنانچه در شیراز و حومه آن هستند می‌توانند به صورت حضوری، آثار را به دبیرخانه ارسال کنند اما برای متقاضیان سایر شهرها از طریق اینترنت و آیدی تلگرام امکان ارسال فراهم است.

دبیر جایزه دانشجویی معمار 97 تصریح کرد: انشالله با تعاملاتی که با نگارخانه‌های مختلف شهری داریم سعی می‌کنیم آثار برتر را در بازه زمانی مشخص جهت بازدید عموم و همچنین در فضای مجازی کانال تلگرامی ارائه کنیم.

زحمت‌کش در خصوص آثار برتر این جایزه گفت: با توجه به نظر کارفرما و هیئت‌داوران، طراحان پروژه‌های منتخب، دعوت می‌شوند و طی مذاکره‌ای، توافقات لازم جهت اجرایی شدن این طرح‌ها انجام خواهد شد.

او درباره زمان اعلام برگزیدگان این مسابقه بیان کرد: این مسئله، با توجه به وقت حضور داوران در جلسه‌ای به منظور داوری متعاقباً اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در این مسابقه مهرداد ایروانیان، میترا نعمانی، فرهاد عوض نژاد، هادی کشمیری، احمد ترکمان، امیر حسین جمشیدی و ابوالفضل بادآهنگ به عنوان هیئت داوران و سعید زحمت کشان به عنوان دبیر حضور دارند.

در این مسابقه به مقام نخست مبلغ 4 میلیون تومان، نفر دوم، 3 میلیون تومان و مقام سوم، 2 میلیون تومان تحت عنوان جایزه اهداء خواهد شد.

علاقه‌مندان به ثبت‌نام می‌توانند حداکثر تا چهارشنبه 2 آبان ماه از طریق تلگرام  به شماره 09395912514 آثار خود را ارسال کنند