به گزارش هنرآنلاین، این کنفرانس تحت حمایت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم، دانشگاه آزاد اسلامی واحدماهشهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، دانشگاه ایوانکی، دانشگاه حکیم سبزواری، موسسه آموزش عالی سراج، موسسه آموزش عالی سپهر و مجتمع آموزشی مهرگان برگزار می‌شود. گفتنی است کنفرانس بین‌المللی پایداری در معماری و شهرسازی هرساله در اسفند ماه در کشور امارات (شهرهای دبی و ابوظبی و مصدر) برگزار می‌شود.

دبیر کنفرانس دکتر وحید قبادیان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی، مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دبی،) و دبیر علمی کنفرانس دکتر ایرج اعتصام  (مدیر گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران در مقطع دکتری) از چهره‌های تاثیرگذار و مطرح در حوزه معماری هستند.

تور علمی بازدید از پایدارترین شهر دنیا (مصدر) و موزه جدید التأسیس لوور ابوظبی در برنامه دومین روز این کنفرانس گنجانده شده است که با همراهی و تحلیل اساتید همراه است.

این کنفرانس در حقیقت چکیده تجربیات معماران مطرح دنیا در خصوص شهرسازی و معماری معاصر مورد تحلیل و ارزیابی قرار خواهد گرفت. در کنار برگزاری پنل های تخصصی معماری و شهرسازی توسط اساتید مطرح داخلی و خارجی، بازدید از سایت شهر مصدر و ابوظبی و دبی و پروژه‌های در حال اجرا به منظور رهیافت به راه حل‌های مناسب جدید برای حل مشکلات محیطی شهرهای ایران برنامه ریزی شده است.

محققین و پژوهشگران جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این کنفرانس بین‌المللی می‌توانند به نشانی camuconf.com مراجعه فرمایند