سرویس معماری هنرآنلاین: شرکت معماری و طراحی داخلی Blitz در سال ۲۰۱۷ پروژه‌ طراحی دفتر جدید مایکروسافت را برعهده داشته است. دفتر جدید مایکروسافت در سان فرانسیسکو واقع شده است.

تزئینات چوبی سقف‌ها، طراحی کف‌پوش‌ها، چراغ‌ها و آویز‌های سقفی ویژگی‌هایی هستند که باعث می‌شوند این دفتر کار طراحی خاص و منحصر به فرد داشته باشد.

طراحان پروژه در سالن اجتماعات این مجموعه از میز‌های چرخ‌دار تا به راحتی امکان تغییر دکوراسیون و چیدمان میز و صندلی‌ها وجود داشته باشد. در کنار این سالن، یک اتاق بزرگ برای برگزاری جلسات کاری و همچنین معرفی و عرضه‌ی محصولات جدید شرکت قرار دارد. برای این قسمت از دفتر از دیوارهای شیشه‌ای متحرک (تا شونده) استفاده شده است؛ به این صورت که یکی از پنل‌ها ثابت بوده و به صورت در باز و بسته می‌شود اما بقیه‌ی دیوارهای شیشه‌ای به دلیل متحرک بودن و جمع شدن در یک سمت باعث ایجاد فضای بزرگ‌تر برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها می‌شوند.

در محل استراحت کارکنان نیز با استفاده از دیواره‌های چوبی کوتاه که به صورت گلدان‌های بزرگ طراحی شده‌اند، قسمت‌های مجزا شبیه به اتاقک‌های کوچک ایجاد شده است. این قسمت از دفتر برای ملاقات‌‌های غیر رسمی‌ و به عنوان محل استراحت کارکنان طراحی شده است.

منبع: آرل