سرویس معماری هنرآنلاین: پروژه باغ دیجیتالی یک کلوب شبانه است. جایی که طبیعت مصنوعی و طبیعی با هم ادغام شده‌اند و فضایی به گستردگی بی‌نهایت خلق کرده اند. خلق چنین مکانی تعریفی آینده‌نگر از خلوص همه‌جانبه برای شکست خطوط زندگی روزمره و تولید دوباره زندگی است.

منبع اصلی طراحی باغ دیجیتالی اولین بار توسط زیرساخت‌های بنیاد "Health Goth" در مرکز تحقیقاتی پورتلند ارائه شده بود. روابط دو گروه حفاظت از محیط زیست لندن و اورگان پلی برای ارائه چنین پروژه‌ای شد. بنیاد "Health Goth" به نوعی یک خرده فرهنگ عام است که ویژگی های تکنولوژی‌های برتر را در قالب متریال و کانسپ‌های اجرایی معرفی می کند. پایه و اساس سیاست‌های این گروه ایجاد سلاح‌های معماری برای مقابله با تهدیدات زیست محیطی است که اینجا در قالب یک فضای فرهنگی-تحقیقاتی شکل گرفته است.

باغ دیجیتالی کاربری این کلوب را در باغ گیاه‌شناسی همگرا کرده است. رفتن به درون باغ مانند پا گذاشتن به درون دنیایی دیگر است که جریان حیات زندگی شما را در بر گرفته است.

ترویج فضای گلخانه‌ای به عنوان یک مکان استاندارد و نمادی فرهنگی که تعریف جدیدی از فضای عمومی را به نمایش می گذارد، از رویکردهای محوری این پروژه است.

منبع: suckerpunchdaily