به گزارش هنرآنلاین، در فراخوان دانشجویی معماری "فیلادلفیای بهتر"سال ۲۰۱۸ رقابت بر سرِ جستجوی ایده‌های خلاقانه با تفسیرهای آزاد درباره آن چیزی است که پارک‌های آینده در یک شهر پرجمعیت و پیشرفته قرن بیست و یکمی می‌توانند باشند.

از تیم‌های شرکت کننده دعوت می‌شود تا چشم‌انداز‌های گسترده خود را درباره این موضوع که چگونه سرمایه‌های طبیعی و فرهنگی فعلی فیلادلفیا می‌تواند به نحو بهتری به جوامع همسایه هم به صورت فیزیکی و هم در ذهن ساکنین و بازدیدکنندگان متصل شوند، به اشتراک بگذارند.

 این مسابقه تیم‌هایی را تشویق به مشارکت در مسابقه می‌کند که از اعضای دارای تخصص‌های مختلف همچون معماری، برنامه ریزی شهری، طراحی (صنعتی، گرافیک و …)، معماری منظر، سلامت عمومی، توسعه اقتصادی، علوم محیط زیست، قوانین املاک و مستقلات، تجارت و یا سایر زمینه‌هایی که می‌توانند ایده‌های خلاقانه به طرح پیشنهادی اضافه کنند تشکیل شده باشد. طرح‌های ارائه شده توسط تیم‌های دارای اعضای مختلف در تاریخ برگزاری این رقابت همواره بهترین پیشنهاد‌ها بوده‌اند.

محل‌های درنظر گرفته شده برای رقابت امسال "Broad Street" در فیلادلفیای جنوبی، "Lehigh Avenue" در فیلادلفیای شمالی یا "Chester Avenue" در فیلادلفیای غربی خواهد بود. شرکت کنندگان می‌توانند برای یک یا هر سه طرح ارسال کنند، گرچه بسیار مهم است که توضیح بدهند چطور هر یک با جامعه محلی ارتباط برقرار می‌کند، نه ارتباطات آن‌ها با یکدیگر.

ثبت نام در این مسابقه رایگان است.

جوایز

جایزه اول مبلغ ۵۰۰۰ دلار است و به پروژه‌های دوم و سوم هم جوایزی اهدا می‌شود.

 یک لوح تقدیر هم به یکی از آثار اهدا می‌شود.

 اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد را اینجا ببینید.