سرویس مد و لباس هنرآنلاین: بهزاد محمدی، کارگردان، نویسنده و بازیگر تئاتر و تلویزیون کشورمان است که بیشتر او را با نمایش‌های کمدی می‌شناسیم.

این بازیگر به تازگی پا به دنیای مد گذاشته و مدیریت نمایندگی رسمی یک برند ایتالیایی به نام "توسکا بلو" را بر عهده گرفته است.

محمدی در این باره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: تاکنون فعالیت در حوزه‌های مختلف ورزشی، فنی و هنری را تجربه کرده‌ام و مدتی بود که قصد داشتم وارد یک دنیای آرام و البته دارای درون مایه‌های هنری شوم و از همین رو مقوله مد و لباس را انتخاب کردم.

او ادامه داد: با برند ایتالیایی "توسکا بلو" وارد مذاکره شدم و نمایندگی رسمی فروش محصولات این برند را در ایران دریافت کردم.

او با اشاره به اینکه گاهی اوقات می‌توان به موضوع واردات مد به عنوان ابزاری برای تبادل دانش فنی و هنرها نگاه کرد اظهار داشت: همان‌طور که ورود یک فوتبالیست یا مربی خارجی به ایران می‌تواند به بهبود بازی فوتبالیست‌های ایرانی کمک کند، لازم است با نیم نگاهی به مد جهان و به ویژه کشورهای نامداری همچون ایتالیا در این عرصه از دانش آن‌ها بهره مند شویم.

محمدی درخاتمه گفت: مراسم افتتاحیه نخستین نمایندگی رسمی برند "توسکا بلو" در ایران، روز جمعه 15 اردیبهشت از ساعت 15 تا 18 و با حضور بازیگران، ورزشکاران و چهره‌های شناخته شده برگزار می‌شود.

نخستین نمایندگی برند ایتالیایی "توسکا بلو" در شهرک غرب، بلوار فرحزادی، خیابان شهید حافظی، تقاطع فخار مقدم، مرکز تجاری آرن آغاز به کار می‌کند.

بهزاد محمدی