سرویس مد و لباس هنرآنلاین: سهیلا جبری، طراح لباس، مدرس و مدیر برند "چیامد" درباره بروزترین و کاربردی‌ترین دفتر ارائه پرتفولیو که به تازگی در حوزه طراحی مد و لباس با عنوان "فشن دیزاینر" تولید و این روزها در بخش موسسات علمی و آموزشی ششمین جشنواره مد و لباس فجر واقع در برج آزادی رونمایی شده است، به خبرنگار هنرآنلاین گفت: جای خالی رونمایی ازچنین ملزومات کلیدی در عرصه طراحی همزمان با جشنواره مد و لباس فجر بسیار خالی بود و خوشبختانه شاهد آنیم که همزمان با بزرگترین رویداد مد و لباس کشور، این دفتر در بین فعالان و هنرمندان قابل عرضه شده است.

او با اشاره به اینکه باید تلاش بیشتری برای شناساندن این کالای کاربردی انجام شود اظهار داشت: فضای دانشگاهی و آکادمیک کشورمان در حوزه طراحی مد ولباس به شدت نیازمند در اختیار داشتن چنین ابزاری برای استفاده اساتید و دانشگاه‌ها است و باید برای معرفی "فشن دیزاینر" به جامعه دانشگاهی تلاش کرد.

جبری با اشاره به نسخه کوچک دفتر "فشن دیزاینر" افزود: من عنوان این دفتر را دفتر طراحی در سفر گذاشته‌ام و معتقدم برای ذهن خلاق هر طراح لباس که در لحظه ایده ای به ذهنش خطور می‌کند، این دفتر بهترین و مناسب ترین دفتر طراحی برای آن طرح است.

این طراح لباس و مدیر برند "چیامد" تصریح کرد: دفتر طراحی "فشن دیزاینر" کاربردی‌ترین ابزار طراحی برای بخش مسابقات جشنواره مد ولباس فجر بود که می‌توانست در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گیرد و در پایان آلبومی مصور از آثار به نمایش درآمده در این بخش را در بایگانی جشنواره شاهد باشیم که امیدوارم در دوره‌های بعد و دیگر مسابقات، نمایشگاه‌ها و کالکشن‌ها، مورد توجه  و استفاده همه طراحان قرار گیرد.

مجموعه "فشن ستینگ" از محصول کم‌نظیر در زمینه طراحی و ارائه پورتفولیو با رویکرد فشن و عنوان "فشن دیزاینر" طی روزهای جشنواره فجر و در غرفه اختصاصی برج آزادی رونمایی کرده است.

طراحان، دانشجویان، اساتید دانشگاهی، صاحبان برند و سایر علاقه‌مندان به عرصه طراحی مد و لباس از روزهای سوم تا دهم اسفندماه و طی ایام برگزاری ششمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، از ساعت 10 الی 18 فرصت دارند تا ضمن آشنایی با این محصول و شرکت در کارگاه‌های آموزشی در حیطه کاربردها و قابلیت‌های منحصر به فرد "فشن دیزاینر" برای سفارش محصول اقدام کنند.