گروه فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: مرجان کشانی مدیر انتشارات دایره سفید، به هنرآنلاین گفت: جستار-قصه‌ «دست‌های من در همین نزدیکی است» نوشته رضا مهدوی‌هزاوه، «چاپ چهل و چهارم چند داستان کوتاه برای بخاری» نوشته‌ عباس رزیجی، نمایشنامه‌ «نجیب‌خانه‌ روشن شهر» به قلم برتولت برشت با ترجمه‌ سپیده اشرفی و نمایشنامه‌ «بعد از آنکه جانی به جنگ رفت» به قلم دالتون ترامبو با ترجمه‌ سپیده اشرفی عناوین آثاری است که اسفندماه سال گذشته روانه بازار نشر شده‌اند.

او در مورد محتوای این کتاب‌ها، اظهارداشت: «بعد از آنکه جانی به جنگ رفت» درباره سربازی است که در جنگ دست‌ها، پاها، چشم‌ها، گوش‌ها و دهان خود را از دست داده و تنها می‌تواند روی تخت خواب بیمارستان به گذشته از دست رفته و آینده غم‌انگیزش فکر کند. «چاپ چهل و چهارم چند داستان کوتاه برای بخاری» مجموعه‌ای از داستان‌های رزیجی است که با فیلم‌های مستند و داستانی او را می‌شناسیم. رزیجی در فضایی کاملا واقعی و ملموس داستان‌هایی نوشته که شخصیت‌های عجیب و غریبی دارند.

کشانی افزود: «دست‌های من در همین نزدیکی است» مجموعه‌ای است که سخت می‌توان آن را جستار یا داستان کوتاه نامید. در واقع کتاب از ۵۶ جستار-قصه‌ای ساخته شده که بیشتر در شهر اراک روایت می‌شوند. عنوان این کتاب را محمد صالح‌علا از میان همین جستارقصه‌ها انتخاب کرده است.

به گفته او، نسخه الکترونیکی این آثار نیز در سایت طاقچه ارائه شده و هم‌چنین مخاطبان با خرید مستقیم از انتشارات دایره سفید می‌توانند از ۲۰ درصد تخفیف برخوردار شوند.