سرویس سینمایی هنر آنلاین: هوتن شکیبا بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیت‌های خود به هنر آنلاین، گفت: این روزها مشغول کار در سریال " لیسانسه‌ها " به کارگردانی سروش صحت هستم که از 4 دی‌ماه پخش آن آغاز می‌شود. همچنین فیلم سینمایی "هلن " را نیز در نوبت اکران دارم ولی از زمان آن اطلاعی ندارم.

بازیگر فیلم سینمایی "طبقه حساس " درباره نقش خود در سریال " لیسانسه‌ها " اظهار کرد: نقشی که من در این سریال بر عهده‌دارم، نقش حبیب است که به‌تازگی تحصیل در دانشگاه را به پایان رسانده و قصد ازدواج دارد، اما مشکلاتی سر راهش هست، همچنین او فردی تازه به دوران رسیده است که در ارتباط با دیگران دچار مشکلاتی است.

هوتن شکیبا در لیسانسه ها

هوتن شکیبا در نمایی از سریال لیسانسه‌ها

وی درباره موفقیت این سریال در مقایسه با سریال‌های طنزی که این روزها از تلویزیون پخش می‌شود، بیان کرد: بسیار به موفقیت "لیسانسه‌ها " امیدوار هستم و فکر می‌کنم کار بدی نشده باشد، البته تا زمانی که پخش نشود، نمی‌توان چیزی درباره آن گفت، اما اگر مخاطب از قسمت اول بیننده این کار باشد فکر می‌کنم بتواند به‌خوبی با آن ارتباط برقرار کند. ازآنجایی‌که این سریال قصه دارد و اپیزودیک نیست نباید قسمتی از سریال را از دست داد.

شکیبا همچنین درباره سایر برنامه‌های خود و حضور در عرصه تئاتر عنوان کرد: به خاطر درگیر بودن و ضبط سریال "لیسانسه‌ها " کارهایی را که قول داده بودم، کنسل کردم و اگر سبک شوم حتماً دوباره به تئاتر بازمی‌گردم.

صداپیشه عروسک دیبی در مجموعه "کلاه قرمزی" درباره پخش نوروزی این سریال گفت: ظاهراً اگر مشکل سازندگان با سازمان صداوسیما حل شود، مجموعه "کلاه قرمزی" در نوروز 96 به تلویزیون می‌آید. صحبت‌هایی شده که این کار انجام شود، ولی ابتدا باید مشکلات برطرف شوند.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا عروسک جدیدی به مجموعه اضافه خواهد شد یا نه افزود: همیشه گروه سازنده مجموعه "کلاه قرمزی" با ابداعات و موضوعات جدید بازمی‌گردد. در حال حاضر ما مشغول تمرین هستیم و به‌مرورزمان اتفاقات جدید و عروسک‌های جدید به گروه اضافه خواهند شد.

شکیبا درباره تأثیر مجموعه‌های عروسکی بر مخاطب بزرگسال نیز گفت: سال‌هاست که مجموعه "کلاه قرمزی" محبوب بوده و فاصله زیادی است تا مجموعه‌های دیگر نیز بتوانند این موفقیت را به دست آورند. در سال‌های گذشته آدم‌های بسیاری بودند که در این زمینه مشغول فعالیت بودند، اما امروز این اتفاق بسیار کمرنگ شده است و از سوی دیگر در عرصه بزرگسال کارهای عروسکی بسیار کم است. کلاه قرمزی هم مخاطبش کودک و نوجوان است اما به دلیل نوستالژی که برای بزرگ‌سالان وجود دارد آن‌ها نیز مخاطب این برنامه هستند، آثاری که در این زمینه تولید می‌شوند باید یک مخاطب شناسی مجدد برای آن شکل بگیرد.