سرویس سینمایی هنرآنلاین: کاظم سیاحی را بیشتر به واسطه صدایش روی عروسک‌ها می‌شناسیم، بخصوص عروسک محبوب جیگر در مجموعه "کلاه قرمزی"، ضمن اینکه با تصویرش نیز بیشتر به واسطه حضور کوتاهش در برخی آثار سینمایی و تلویزیونی آشنا هستیم.

او که مدتی پیش فیلم "اروند" را بر پرده سینماها داشت و این روزها نیز با نمایش " هاروی" بر صحنه نمایش حضور دارد. درباره فعالیت این روزهای خود به هنرآنلاین، گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال "‌لیسانسه‌ها" به کارگردانی سروش صحت هستم که اولین همکاری من با اوست. از سوی دیگر روزهای پایانی نمایش "هاروی" به کارگردانی ملودی آرام نیا را پشت سر می‌گذارم و مشغول صداپیشگی برای مجموعه "شکرستان" نیز هستم.

کاظم سیاحی و شکرستان

بازیگر فیلم " طبقه حساس" درباره مجموعه "شکرستان" بیان کرد: در مجموعه عروسکی "شکرستان" به‌جای چهار شخصیت نوزاد، بیا، سرباز و بهلول صداپیشگی و تیپ‌سازی کرده‌ام که متناسب با هر شخصیت صداها کاملاً از هم متفاوت هستند.

وی افزود: فضای کاری و قصه‌های این مجموعه با فضای انیمیشنی آن‌که پیش‌ازاین پخش شد، کاملاً متفاوت است و باید به شکل جداگانه به آن نگاه کرد. امیدوارم مجموعه عروسکی "شکرستان" نیز به‌خوبی دیده شود و موردتوجه مخاطبان قرار بگیرد.

کاظم سیاحی و شکرستان

سیاحی درباره زمان پخش این مجموعه عروسکی گفت: پخش مجموعه "شکرستان" از جمعه هفته گذشته آغاز شد. گزیده‌ای از قسمت‌هایی که قبل از محرم و صفر پخش‌ شده بود روی آنتن رفت. فکر می‌کنم از این هفته قسمت‌های جدید این مجموعه به روی آنتن شبکه نسیم برود.

بازیگر مجموعه "کوچه اقاقیا" در ادامه درباره تفاوت فضای عروسکی با مجموعه‌های تلویزیونی که مخاطب بزرگسال را هدف قرار می‌دهند اظهار کرد: فضای مجموعه‌های عروسکی کاملا متفاوت است و فکر می‌کنم در این فضا می‌توان به اتفاقاتی پرداخت که در سریال‌ها این امکان فراهم نیست. تنها رویکرد و نگاه جدیدی می‌خواهد که باید روی آن فکر شود. مجموعه‌های عروسکی فضای سخت‌تری دارند و هماهنگی بیشتری می‌طلبند که برای تلویزیون لازم است تا بیشتر روی این بخش تمرکز داشته باشد.

وی ادامه داد: نگاه مجموعه "شکرستان" بیش از هر چیز روی مخاطب بزرگسال است و همین‌که اتفاق رخ‌داده است، اتفاق خوبی است تا برای بزرگ‌سالان نیز برنامه عروسکی داشته باشیم و حرف‌هایمان را در قالب مجموعه به مخاطب ارائه کنیم.

سیاحی که صداپیشگی عروسک محبوب جیگر در مجموعه "کلاه قرمزی" را نیز بر عهده دارد، درباره سری جدید این مجموعه گفت: درباره تولید مجموعه کلاه قرمزی 96 هنوز صحبتی با من نشده و من هم در همین حد اخباری که منتشرشده در جریان هستم و در جریان ریز ماجرا قرار نگرفته‌ام.

این بازیگر در خصوص حضور در آثار سینمایی اظهار کرد: ازآنجایی‌که امسال بیشتر وقتم صرف حضور در سریال "لیسانسه‌ها" شد که پروژه بلندمدتی بود و همچنین حضور در مجموعه "شکرستان"، خیلی فرصت نکردم تا کار سینمایی و تئاتری انجام دهم.