سرویس سینمایی هنرآنلاین: هدیه دلخوش بنیانگذار وب سایت "حامی‌جو" در نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه هنرآنلاین در  توضیح ماهیت این  وب سایت اظهار کرد:  ما حدود 18 ماه است که فعالیت‌مان را آغاز کرده‌ایم و به هنرمندان کمک می‌کنیم تا سرمایه‌ای که احتیاج دارند را از طریق مردم جذب کنند. در واقع هنرمندان به جای آن‌که ایده‌شان را با تهیه‌کننده و اسپانسر مطرح کنند که حقوق مادی و معنوی را از آن‌ها بگیرند، آن را در وب‌سایت "حامی‌‌جو" مطرح می‌کنند و یک‌سری پاداش برای مردم در نظر می‌گیرند و از آن‌ها می‌خواهند که با یکدیگر مشارکت کنند. تعداد زیادی از آدم‌ها با سرمایه‌های کم با هنرمند مشارکت می‌کنند و پول‌های خردی جمع می‌شود که با آن سرمایه هنرمند تأمین‌ می‌شود، کارش را انجام می‌دهد و از نتیجه کارش آن پاداش‌هایی که تعهد کرده را به مردم بر می‌گرداند. 

او ادامه داد: زمانی که هنرمندان می‌خواهند پروژه خود را در "حامی‌جو" تعریف کنند، تیم ما به آن‌ها کمک می‌کند که بتوانند محتوای بهتری آماده کنند و خودشان را به نحو بهتری به مردم معرفی کنند. زمانی هم که پروژه روی سایت منتشر می‌شود، تیم ما به تبلیغ بهتر هنرمند در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و... کمک می‌کنند. هنرمند با همکاری پروژه "حامی‌جو"، علاوه‌بر جمع‌آوری سرمایه، یاد می‌گیرد که خودش را چگونه به مردم معرفی کند و مخاطبان خودش را قبل از آن‌که اثرش ساخته شود، پیدا می‌کند. 

دلخوش همچنین خاطرنشان کرد: ما در این مدتی که کارمان را شروع کردیم، 6 پروژه موفق در زمینه مستند و فیلم کوتاه داشتیم. اولین پروژه‌ در "حامی‌‌جو" پروژه مستند "رویای دم صبح" کاری از مهرداد اسکویی بود که ایشان توانستند 11 و نیم میلیون از 25 ملیون تومان سرمایه‌ای که می‌خواستند بگیرند و آن‌ هم به خاطر تازه‌کاری ما بود وگرنه ایشان آن‌قدر معتبر هستند که می‌توانستند کل سرمایه را بگیرند.

او با اشاره به اهداف این وب‌سات، گفت: ما می‌خواهیم این فرهنگ را جا بیندازیم که اگر دوست داریم کتاب یا فیلم خوب منتشر شود، باید از هنرمندان حمایت کنند. حمایت از هنرمند یعنی اینکه هر کس به نوبه خودش به مبلغی حتی اندازه یک بلیت سینما کمک کند. این یک مسئولیت اجتماعی بر گردن ما است تا بتوانیم هنر و هنرمند را حفظ کنیم.