سرویس سینمایی هنرآنلاین: "افسانه هزارپایان" یک مجموعه در قالب طنز و تاریخی مدرن است که شهاب عباسی آن را تهیه و کارگردانی کرده است. این مجموعه طنز سال 96 و 97 ساخته شده که 15 قسمت از آن در بهمن 1396 پخش شد و ادامه پخش آن به زمان دیگری موکول شد.

قصه این سریال درباره کاروانی است که برای سفر از بیابانی عبور می‌کنند. بیابانی که به بیابان مرگ مشهور است آنان هنگام گذر تمام دارایی‌شان توسط حسام بیگ به غارت برده می‌شود و این باعث می‌شود اتفاقاتی پیرامون این راهزنی در قالب طنز و تاریخی مدرن جلوه داده شود. نسرین مقانلو، بیوک میرزایی، رامین راستاد، رضا توکلی، رامین ناصرنصیر و... در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. تورج نصر بازیگر و دوبلور نیز در سریال"افسانه هزارپایان" حضور داشت.

نصر در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت نمایش "افسانه هزار پایان" در تلویزیون بیان کرد: سریال این روزها در حالی مراحل مونتاژ خود را طی می‌کند که زمان پخش آن هنوز مشخص نیست، اما طی صحبت‌هایی که انجام شده و ما اطلاع داریم اواخر پاییز و اوایل زمستان را برای به روی آنتن رفتن این سریال در نظر گرفته‌اند.

این بازیگر ادامه داد: کار تولید این فیلم به دلیل مشکلات مالی کمی با وقفه مواجه شد و پس از برطرف شدن این مسائل دوباره دوستان در بخش فنی شروع به کار کردند.

نصر همچنین در پاسخ به این سؤال که وضعیت دوبله فیلم‌های جدید چگونه است نیز گفت: در حال حاضر کار جدیدی در دست ندارم، چرا که به‌طور کلی خرید فیلم‌های خوب خارجی در سازمان صداوسیما بسیار کم شده است و مدتی است که فیلم جدیدی خریداری نشده است. آن‌هایی را هم که خریداری کرده‌اند اغلب کارهای بسیار ضعیف هستند و بیشتر آثار کره‌ای هستند. تاکنون چند فیلم این‌چنینی و چند قسمت از مجموعه "هشدار برای کبرا 11" را دوبله کرده‌ام. در حال حاضر کارهای جدید و خوب در بخش خصوصی دوبله می‌شوند و در این بخش چند کار آماده نمایش را دوبله کرده‌ام که آثار جدیدی از سینمای هالیوود هستند.