به گزارش هنرآنلاین، جعفر گودرزی نایب رئیس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران اعلام کرد: با کناره‌گیری اصغر نعیمی از شورای مرکزی این انجمن، سپیده ابرآویز عضو علی البدل اول در ترکیب شورا قرار گرفت.

گودرزی ضمن اعلام خبر فوق افزود: حضور هر یک از اعضای شورای مرکزی با توجه به اعتماد و آراء کسب کرده در مجمع عمومی، بسیار مهم و مغتنم است و به همین خاطر همه اعضای شورا تمامی تلاش و رایزنی‌های خود را برای استمرار حضور اصغر نعیمی در این موقعیت انجام دادند. لیکن اصرار ایشان بنا به دلایل شخصی که برشمردند، اعضای شورا را ناگزیر کرد که با استعفا و کناره‌گیری ایشان موافقت کنند.

وی افزود: از جلسه آینده ضمن تشکر از حضور اصغر نعیمی به ویژه برای دبیری موفق پنجمین جشن نوشتار سینمای ایران، سپیده ابرآویز در جلسات شورای مرکزی شرکت خواهد کرد و ترکیب شورای مرکزی انجمن بدین شرح خواهد بود: جواد طوسی رئیس، جعفر گودرزی نایب رئیس، خسرو دهقان، رضا درستکار، زهرا مشتاق، الهام حسامی، سپیده ابرآویز، کامران ملکی بازرس.

همچنین سعید عقیقی طی تغییراتی که در انجمن صنفی فیلمنامه نویسان صورت گرفت رئیس هیئت مدیره این انجمن شد.

در جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی فیلمنامه نویسان که روز یکشنبه 14 مرداد سال 97 در محل ساختمان شماره دو خانه سینما تشکیل شد؛ ضمن اعلام وصول و قبولی استعفای رضا مقصودی ریاست پیشین هیئت مدیره انجمن صنفی فیلمنامه نویسان سینما، سعید عقیقی به عنوان ریاست هیئت مدیره و حجت قاسم زاده اصل به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره و سید جلال الدین دُرّی به عنوان دبیر به اتفاق آراء انتخاب شدند و حسین ایری به عنوان خزانه دار ابقاء شد.

در استعفای رضا مقصودی که تقدیم هیئت مدیره شد؛ علت استعفا دلایل شخصی عنوان شد.

هیئت مدیره ضمن تشکر و قدردانی از زحمات چند ساله رضا مقصودی و اعضای سابق و مدیران پیشین کانون فیلمنامه نویسان را سرمایه‌هایی گران برای جامعه صنفی فیلمنامه نویسی دانسته و خواستار استفاده از تجربیات وی و دیگر اعضای با سابقه شد.