سرویس سینمایی هنرآنلاین: اصغر فرهادی کارگردان "همه می‌دانند" و بازیگران فیلم شامل پنه‌لوپه کروز، خاویر باردم و ریکاردو دارین چهارشنبه یک روز بعد از اولین نمایش جهانی این فیلم در افتتاحیه جشنواره کن، پیش از شرکت در نشست مطبوعاتی در مراسم فوتوکال شرکت کردند.

در خلاصه داستان تریلر روان‌شناختی "همه می‌دانند" آمده است: کارولینا (با بازی کروز) برای شرکت در عروسی خواهرش از آرژانتین به زادگاه خود، دهکده‌ای در اسپانیا بازمی‌گردد. او در این سفر دو فرزندش را نیز با خود آورده است، اما در میان این تجدید دیدار و ضیافت‌های لذت‌بخش، دختر بزرگ کارولینا ربوده می‌شود. در روزهای پرالتهاب پیش رو، تنش‌های خانوادگی اوج می‌گیرد و رازهای بسیار پنهان فاش می‌شود.

شرکت فوکِس فیچرز در ساعات پایانی سه‌شنبه و در اولین شب جشنواره کن، حق پخش فیلم اسپانیایی‌زبان "همه می‌دانند" را از آن خود کرد. فوکس فیچرز فیلم را در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند، آفریقای جنوبی، هند، تعدادی از کشورهای آسیایی و خاورمیانه بجز ایران توزیع می‌کند. فوکس حق پخش این فیلم در اسپانیا را سال گذشته از آن خود کرد.

الکساندر ماله-گی از شرکت ممنتو فیلمز در پاریس، آلوارو لونگوریا از شرکت اسپانیایی مورنا فیلم و شرکت ایتالیایی لاکی رد به طور مشترک "همه می‌دانند" را تهیه کرده‌اند.

هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن 8 تا 19 مه (18 تا 29 اردیبهشت) برگزار می‌شود.