سرویس استان‌های هنرآنلاین: امسال، استان فارس میزبان جشنواره‌های موسیقی، تئاتر، فیلم، شعر و هنرهای تجسمی فجر است و جشنواره فیلم فجر از 12 دی ماه آغاز می‌شود.

فروغ عدالت‌پور با اشاره به برگزاری هجدهمین جشنواره فیلم فجر استان فارس همزمان با سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خبر داد و اظهار داشت: شیراز ١٠ روز میزبان بهترین فیلم‌های ایران است.

وی با اشاره به برگزاری این رویداد از ١٢ تا ٢٢ بهمن ماه گفت: تلاش می‌شود که همه فیلم‌ها در شیراز اکران شود اما هنوز جزئیات این رویداد و برگزاری آن در شیراز مشخص نیست.

دبیر جشنواره فیلم فجر استان فارس افزود: قبل از برگزاری جشنواره امکان خرید بلیت به صورت اینترنتی در استان فارس وجود دارد که با تائید و اعلام شورای سیاستگذاری جزئیات آن اعلام می‌شود.

براساس اعلام ارشاد استان فارس بناست که فیلم‌های جشنواره فجر در تالار حافظ، یک سالن سینمای پردیس گلستان، ٢ سالن سینمای شهر آفتاب و همچنین سینما فرهنگ اکران شود.

استان فارس امسال میزبان جشنواره‌های موسیقی، تئاتر، فیلم، شعر و هنرهای تجسمی فجر است که در حال حاضر برنامه جشنواره موسیقی مشخص شده و از ٢٥ دی ماه آغاز می‌شود.

الهه بهرامی