سرویس سینمایی هنرآنلاین: مهران نائل بازیگر مجموعه "شهرزاد " در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های جدید خود گفت: چند پیشنهاد سینمایی دارم که مشغول مذاکره هستم و هنوز هیچ‌یک قطعی نشده است. در ادامه فعالیت‌های گروه "بیدل" پس از به پایان رسیدن نمایش "بهمن کوچیک " این روزها مشغول کار روی تئاتر دیگری هستیم که با شکل‌گیری متن به سراغ تمرین آن می‌رویم؛ اما علاوه بر این از 25 آبان ماه با نمایش " آبجی" به کارگردان مهدی شاهپیری در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر حضور خواهیم داشت و این نمایش نیز در راستای فعالیت‌های گروه بیدل انجام خواهد شد و من هم تهیه‌کنندگی این نمایش را بر عهده‌ دارم.

او درباره فصل سه سریال "شهرزاد " نیز عنوان کرد: تولید فصل سوم سریال "شهرزاد " پس از یک تعطیلی کوچک شروع و همچنان ادامه دارد و خوب هم پیش می‌رود. فکر می‌کنم مخاطب با دیدن فصل سه، بتواند پاسخ سؤالاتی را که در ذهن داشت بگیرد.

مهران نائل

 نائل در پاسخ به این سؤال که آیا فصل سه نیز مانند فصل دوم این سریال خالی از شور و هیجان است، گفت: فصل سه این سریال ادامه همان فصل دو است و شاید اگر دوشنبه‌ها همچنان قسمت‌های بعدی این سریال می‌آمد و حتی 30 قسمت را پر می‌کرد این حرف زده نمی‌شد. برای اینکه شخصیتی در قصه جا بیفتد زمان لازم است و شاید قسمت‌های کم فصل دو باعث شد تا این شائبه ایجاد شود که نسبت به فصل یک هیجان لازم را ندارد. شاید اگر این قصه نصفه در فصل دو کامل می‌شد و این دوپارگی از بین می‌رفت، این سؤالات مطرح نمی‌شد، اما درنهایت فصل سه  قصه را کامل می‌کند.

بازیگر نقش نادر ارشد درباره نقش خود در این سریال بیان کرد: درباره نقش چیزی نمی‌توانم بگویم تنها به این بسنده می‌کنم که در فصل سه اتفاقات جذابی رخ می‌دهد.

وی در خاتمه اظهار کرد: فیلم سینمایی "آذر" به کارگردانی محمد حمزه‌ای و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی را آماده اکران دارم که در پاییز به روی پرده سینماها می‌رود. همچنین فیلم سینمایی "کار کثیف " خسرو معصومی را هم برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده دارم که بسیار دوستش دارم. کار خوبی است و مشتاقانه منتظر دیدن آن هستم.