به گزارش هنرآنلاین، فیلم سینمایی "هایلایت" به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی ساسان سالور که از اواخر خردادماه پیش‌تولید آن آغازشده بود، روزهای پایانی این مرحله را پشت سر می‌گذارد.

نعیمی بعد از فیلم‌های "بی‌وفا "، "سلام بر عشق " و "سایه‌های موازی " پس از 2 سال، این بار در چهارمین تجربه سینمایی خود که در چند روز آتی با شروع فاز تولید جلو دوربین می‌رود، درامی عاشقانه  را با مضمون اجتماعی روایت می‌کند.

گروه تولید تاکنون مذاکراتی را با برخی از بازیگران نام‌آشنا، برای حضور در این پروژه انجام داده‌اند و از بین افراد منتخب همکاری پژمان بازغی و الهه حصاری در این سینمایی قطعی شده است. در همین راستا ظرف چند روز آینده لیست عوامل این پروژه نیز تکمیل خواهد شد و پس‌ازآن با انتخاب دیگر بازیگران این سینمایی ازجمله نقش اصلی زن، تست گریم نهایی انجام می‌شود.

مسعود سلامی فیلم‌بردار صاحب سبک سینما که آثاری چون خفه گی، زاپاس، ماحی و ... را در کارنامه کاری خود دارد، به‌تازگی به این پروژه اضافه‌شده است.

عوامل اصلی سینمایی "هایلات " که پیش‌ازاین بانام "برخورد کوتاه " شکل‌گرفته بود، عبارت‌اند از: نویسنده و کارگردان: اصغر نعیمی، تهیه‌کننده: ساسان سالور، دستیار کارگردان: سعید غلامی، مدیر فیلم‌برداری: مسعود سلامی، صدابردار: محمد شاهوردی، گریم: مسعود عربی، طراح صحنه و لباس: فرحناز نادری، مدیر برنامه‌ریزی: مجید کرباسیان، سرمایه‌گذاران: رضا نصیری شهرضایی، حمیدرضا علی نژاد، مشاور رسانه‌ای: فاطمه شهدوست