به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، خسرو عمارلویی هنرمند پیشکسوت نقاش، مجسمه ساز،طراح صحنه و دکور موزه‌ها بنا دارد تا از تاریخ سه شنبه 10 اسفند ماه نمایشگاهی از مجموعه آثارش در سه بخش آبرنگ، کارهای تخصصی حیات وحش و آثار فانتزی (طبیعت سازی و تابلوهای تزئیناتی) برگزار کند.

خسرو عمارلویی متولد سال 1328 در رشت و تحصیل کرده رشته حقوق قضایی از دانشگاه تهران است، وی همواره و از کودکی به نقاشی علاقمند بوده است و حتی تحصیل در رشته ای غیر مرتبط نیز نتوانست جلوی این علاقه را بگیرد.

عمارلویی نقاشی از طبیعت، جانوران و گیاهان ایران را از سال‌های اولیه دهه 50 با استخدام در سازمان حفاظت محیط ‌زیست به طور جدی آغاز کرد و تصاویرش زینت‌بخش موزه‌های تاریخ طبیعی و کتاب‌های راهنمای صحرایی شد. کتاب راهنمای صحرایی پستانداران ایران با نقاشی‌های عمارلویی همراه است. وی همچنان فعالیت خود را در این زمینه ادامه داده است به گونه ای که بیش از هزار تابلو با سایزهای موزه ای و نمایشگاهی یا ویژه چاپ کتب مرجع در این چند دهه خلق کرده است .

این نمایشگاه از روز سه شنبه 10 اسفندماه، ساعت 16:30 افتتاح و تا تاریخ بیستم همین ماه در محل موسسه فرهنگی هنری نگارستان واقع در خیابان انقلاب ، مقابل دانشگاه تهران، خیابان فخر رازی، خیابان شهدای ژاندارمری،( بین خیابان فخر رازی و خیابان دانشگاه)، پلاک 58 واحد 18 ادامه خواهد داشت.