گروه تجسمی هنرآنلاین: Glowscape یک چیدمان چاپ سه‌بعدی است که در تعامل با کاربر خود، به طور مداوم درخششی آرام و گرم از خود می‌تاباند. نورپردازی تعاملی که به عنوان بخشی از کارگاه ساخت دیجیتال بین دانشگاه جنوب شرقی (SEU) نانجینگ و ETH زوریخ طراحی شده است، مخاطبان را دعوت می‌کند تا روی فرم پیچیده موج‌دار آن بنشینند و در آرایه موج‌دار نور آن مشارکت کنند. همان‌طور که مردم به Glowscape نزدیک می‌شوند، یک نمایش آرامش بخش از رنگ‌های سرد و گرم از داخل شروع به رشد می‌کند و به آرامی در سراسر سطح گرادیان شفاف موج می‌زند و بافت‌های غنی آن را آشکار می‌کند.

شیب‌ها و قله‌هایی مانند کوه در سطح بیرونی این سازه شبیه نقاشی‌های چینی مانند ‘A Thousand Li of Rivers and Mountains’ متعلق به قرن دوازدهم است. طرح رنگی سفید-آبی، که فضایی خنک را ایجاد می‌کند، به چینی سنتی آبی و سفید اشاره دارد که در سراسر چین باستان و اروپا رایج بود.

این چیدمان ترکیبی از محیط زیست، مواد و چاپ سه بعدی روباتیک است. ادغام فن‌آوری‌های پیشرفته، Glowscape را به یک چیدمان زنده و تعاملی تبدیل می‌کند که در یک حلقه حرکت مداوم درگیر می‌شود و ارتباط با مردم را با فراخواندن حافظه جمعی از الگو‌های سنتی آغاز می‌کند.