هنرآنلاین: سید عباس سجادی رئیس فرهنگسرای نیاوران با حضور در غرفه هنرآنلاین در نمایشگاه مطبوعات گفت: در سال‌های اخیر حوزه رسانه با تکثر مواجه شده و شرایطی به وجود آمده که تعداد پایگاه‌های خبری غیرقابل اعتنا و غیر معتبر زیاد شود.

سجادی افزود: به بعضی از رسانه‌ها می‌شود اعتماد و اعتنا کرد اما در بعضی از رسانه‌ها مثل شبکه‌های مجازی مطالبی نشر داده می‌شود که ریشه علمی و واقعی ندارد. نشر چنین مطالبی آسیب‌های خودش را دارد و به چهره رسانه‌های معتبر هم ضربه می‌زند.

رئیس فرهنگسرای نیاوران درباره اختتامیه سومین دوره جشنواره شعر نیاوران گفت: آخرین رویداد مهم فرهنگسرای نیاوران، اختتامیه سومین دوره جشنواره شعر نیاوران بود که استاد محمد سلمانی دبیری آن را به عهده داشت. این جشنواره به نسبت سال‌های گذشته با رشد مواجه بود و آقای سلمانی و هیئت داوران از آن راضی بودند.

سید عباس سجادی در خصوص برنامه‌های آتی فرهنگسرای نیاوران نیز بیان کرد: از روز جمعه 12 آبان ماه یک نمایشگاه به نام "نیمروز" در فرهنگسرای نیاوران برپا می‌شود که مربوط به آثار تجسمی 53 هنرمند معاصر اهل کشور افغانستان است و حتی در حوزه تجسمی خود کشور افغانستان هم یک نمایشگاه بی‌نظیر محسوب می‌شود.

سجادی در مورد نمایشگاه "نیمروز" اضافه کرد: 53 هنرمند اهل کشور افغانستان آثارشان را به این نمایشگاه آورده‌اند. 13 نفر از این هنرمندان در خود کشور افغانستان زندگی می‌کنند و سایر آن‌ها در کشورهای دیگر ساکن هستند. آثاری همچون مجسمه، نقاشی، نقاشی خط و... در نمایشگاه "نیمروز" به نمایش گذاشته خواهد شد.