سرویس استان های هنرآنلاین: نخستین نمایشگاه گروهی نقاشی، از مجموعه نمایشگاه های پیوسته "پگاه" تا ٢٠ اردیبهشت ماه جاری در نگارخانه وصال شیراز ادامه دارد.

در این نمایشگاه آثار ١٧ نفر از اساتید و هنرمندان هنرهای تجسمی برپا شده و از جمله خالقان اثر محسن نطنج است که در باره تابلوهای خود می گوید: این تابلوها با استفاده از مرکب و کاردک شکل گرفته و حالت جنگنده و دورانی که دارد نشان از اسطوره های جنگ دارد و در تابلو بعدی نیز نشانه های معماری و نقوش ایرانی استفاده شده که دایره های تودرتو است که خط سیری در هنر ایرانی را نشان می دهد و در تلاش هستم تا با این گونه فرم ها و سبک کاری و خطوط به کار رفته بتوانم به نتیجه ای برای ایجاد ایده های نو و تازه هنری برسم.

او که در آثار خود به ریشه های اصیل ایرانی اشاره دارد، ابراز داشت: تابلوها در ادامه مجموعه نمایشگاه های پیوسته "پگاه" خلق شده اند و برگرفته از نگارگری؛ تذهیب و مینیاتور سرزمین خودمان شکل گرفته و به همین دلیل نشانه هایی از فرهنگ داخلی مملکت ما را در بر گرفته است.

نخستین نمایشگاه گروهی نقاشی، از مجموعه نمایشگاه های پیوسته "پگاه" تا ٢٠ اردیبهشت ماه جاری در نگارخانه وصال شیراز ادامه دارد.

الهه بهرامی