سرویس استان های هنرآنلاین: آلبوم تصویری "کنسرت حکایت تندیس" به آهنگسازی و رهبری علی رادمان که شامل  تصاویر کنسرت سال ١٣٩٢ ارکستر معاصر پارس در تالار احسان شیراز است منتشر شد.

سید مجتبی محنا مدیر عامل موسسه آوای هنر مهنا افزود: چهار قطعه ارکسترال و یک قسمت از پشت صحنه های کنسرت سال ٩٠ این ارکستر در این دی وی دی قرار داده شده است.ارکستر معاصر پارس در سال ٩٠ توسط رادمان تاسیس شد و اجراهایی در تالارهای وحدت، حافظ و احسان داشته است.

رادمان که عضو هیئت علمی دانشگاه است تاکنون اجراهای متعددی در ایران و همچنین در فستیوالهای برون مرزی با رویکرد موسیقی معاصر داشته است. وی پیش از این آلبوم کتیبه را منتشر کرده است و در این مجموعه از هنرمندان جوان و مستعد شیراز بهره برده است.

علی رادمان اضافه کرد: در این مجموعه،تصاویری مربوط به کنسرت سال ٩٢  که شامل چهار قطعه با چهار رویکرد مختلف آهنگسازی است دیده میشود که صدالبته با مراحل آماده سازی با شرایطی نه چندان آسان روبرو بوده است.

یکی از رویکردهای مهم گروه موسیقی معاصر پارس تربیت آهنگسازان جوان، معرفی و اجرای قطعات آنهاست و به زودی شاهد اجرای دیگری از آثار آنها خواهیم بود.همواره گروه موسیقی معاصر پارس با دعوت از مربیان و اساتید مجرب آهنگسازی سعی در ارتقای سطوح علمی و تجربی دانشجویان و آهنگسازان جوان داشته است .