به گزارش هنرآنلاین، حسین کریمی در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: طبق برنامه زمان بندی دبیرخانه دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی نمایش "قصه کفشهای کوچولو" (عروسکی)به کارگردانی  سعید اله یاری از اصفهان ۱۳ آذرماه، در دو سانس ۹ و ۱۰:۳۰ در تماشاخانه آفتاب و نمایش "اینجا خانه من است" (عروسکی) به کارگردانی محبوبه پاداش از مشهد به طور همزمان در دو سانس ۹ و ۱۰:۳۰ در سالن فرهنگ فرهنگسرای طوبی روی صحنه می رود.

وی افزود: در ادامه اجراهای روز نخست در وعده عصر نمایش "یکی بود یکی نبود" (عروسکی) به کارگردانی سمیه گلباز از تهران ساعت ۱۶ و ۱٨ در تماشاخانه آفتاب و نمایش "بهار برای بهار نمی آید" (نوجوان) به کارگردانی مصیب داوری از شهرستان رودان به طور همزمان در سانس های ۱۶ و ۱٨ در فرهنگسرای طوبی اجرا می شوند.

کریمی ادامه داد: روز دوم با اجرای نمایش "مسافر شهر فیروزه" (عروسکی) به کارگردانی سید معصومه زیوری از همدان در دو سانس ۹ و ۱۰:۳۰ تماشاخانه آفتاب و نمایش "عمو سیبیلو" (نوجوان) به کارگردانی مهدی سیم ریز از مشهد همزمان و در دو سانس ۹ و ۱۰:۳۰ در فرهنگسرای طوبی آغاز می شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان هرمزگان تصریح کرد: ۱۴ آذر ماه نیز نمایش "ماهور" (نوجوان) به کارگردانی ایوب رحیمی از میناب در تماشاخانه آفتاب و "پیتزا مخلوط و بی بی دریا" (نوجوان) به کارگردانی رضا جوشعار از بندرعباس در فرهنگسرای طوبی در دو سانس ۱۶ و ۱٨ به روی صحنه می روند.

کریمی در ادامه به اجراهای روز سوم اشاره کرد و ادامه داد: نمایش "گم" (نوجوان) به کارگردانی سید جواد رحیم زاده از مشهد در تماشاخانه آفتاب و  "بهترین دوست هر کس" (عروسکی) به کارگردانی مجید بشکال از بندرعباس در فرهنگسرای طوبی در دو سانس ۹ و ۱۰:۳۰ و  نمایش "زیر گنبد طلا" (عروسکی) به کارگردانی بهاره میرزاپور از تهران در تماشاخانه آفتاب و "شهر پرنده ها"(کودک) به کارگردانی محمد جهان پا از مشهد در فرهنگسرای طوبی در دو سانس ۱۶و ۱٨ اجرا می شوند.

وی در پایان گفت: در روز پایانی جشنواره نمایش "جبیر" به کارگردانی عفت تفضلی از بندرعباس به صورت غیر رقابتی در دو سانس ۹ و ۱۰:۳۰ در پلاتو و اختتامیه ساعت ۱۹:۳۰ در فرهنگسرای طوبی برگزار خواهد شد.