به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی اظهار کرد: این جشنواره با هدف نشاط‌بخشی به جامعه که فاصله‌گذاری اجتماعی را تجربه می‌کند، برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه موضوع این جشنواره کروناست، گفت: مدت زمان ویدئوهای ارسالی باید پنج دقیقه و حجم آن حداکثر ۵۰ مگابایت باشد.

احسانی با تاکید بر اینکه ویدئوها باید با گوشی تلفن همراه ضبط شده باشند، خاطرنشان کرد: علاقمندان سراسر کشور می‌‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی مهلت ارسال آثار را تا 20 خردادماه اعلام کرد، یادآور شد: هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر دو ویدئو در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به آدرس hamedan.farhang.gov.ir بارگذاری کند.

احسانی در خصوص جوایز نفرات برگزیده این جشنواره، تصریح کرد: جایزه نفر اول ۲۵ میلیون ریال، نفر دوم ۲۰ میلیون ریال، نفر سوم ۱۵ میلیون ریال و نفرات چهارم و پنجم هریک ۱۰ میلیون ریال خواهد بود.

 

انتشار فراخوان جشنواره ملی کاریکاتور با موضوع کرونا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: فراخوان جشنواره مجازی ملی کاریکاتور با موضوع زندگی، کرونا، امید منتشر شده است.

احمدرضا احسانی اظهار کرد: این جشنواره ملی با هدف تقویت روحیه امید و نشاط اجتماعی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و انجمن هنرهای تجسمی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت‌کنندگان از سراسر کشور می‌توانند تا ۱۰ خردادماه، حداکثر پنج اثر در قالب jpg و روزولشن ۳۰۰ در طول یا عرض ۲۰۰ پیکسل از طریق الکترونیکی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

احسانی با تاکید بر اینکه ارسال نام، آدرس پستی، ایمیل، تلفن، عکس و سوابق کاری الزامی است؛ افزود: جایزه نفر اول این جشنواره سه میلیون تومان، نفر دوم دو میلیون تومان و نفر سوم یک میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد: به سه نفر نیز به عنوان صاحبان آثار قابل تقدیر، جوایز نقدی و لوح تقدیر  تعلق می‌گیرد که کلیه جوایز برگزیدگان به صورت غیرحضوری و به شماره حساب اعلام شده، پرداخت خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: علاقمندان جهت ثبت‌نام و تکمیل فرم تقاضا به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به آدرس hamedan.farhang.gov.ir مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۱ و ۳۲۶۶۰۰۷۰-۰۸۱ داخلی ۲۰۶ تماس بگیرند.

963828_orig