سرویس استان‌های هنرآنلاین: احسان شادمانی کارگردان این فیلم کوتاه با بیان این مطلب گفت: مرحله دوم فیلمبرداری این اثر در استان مازندران انجام خواهد شد.

وی با سپاسگزاری از مهدی رنجبر، علی‌رضا توکل، ژیلا باقری، حسین محمدیان، میلاد دزفولیان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، عنوان کرد: مرحله فیلمبرداری این اثر در شیراز با همکاری و نگاه فرهنگی و حمایتی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ٣ کشور و علوم پزشکی شیراز و مدیریت بیمارستان اعصاب و روان شیراز در محل سیلوی قدیم به انجام رسیده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است؛ دو فرشته از جزیره‌ای زیبا به یک بیمارستانِ متروکه و عجیب می‌آیند تا پیرمردِ فیلمساز را از بیمارستان و آخرین عملِ جراحی نجات بدهند.

عوامل این فیلم کوتاه را زاوش تقوایی، لیلا دوکوهکی، پردیس شیروانی، ، ایمان دبیری، اسماعیل مرزبان بازیگران این فیلم تشکیل می دهند که مدیرفیلمبرداری، امین باقری، مدیرتولید و مجری‌طرح، حمید صادقی، دستیار‌اول ‌کارگردان و برنامه‌ریز، امین آرامیان، گروه فیلمبرداری، بهنام خراسانی، وهاب فریدونی، محمد ناصری. صدابردار، علی بلند‌نظر، طراح صحنه و لباس، فرناز ایزدی، گریم، فریده زارع، نرگس عظیمی، عکاس و فیلمبردارپشت‌صحنه، محمد ناصری، گروه کارگردانی، حسین خوشنودی، محسن دانشور، نیلوفر سرایی و تهیه‌کننده، لیلا دوکوهکی هستند؛ فیلم کوتاه "بالین" محصول انجمن سینمای جوانان استان فارس است که توسط احسان شادمانی تولید شد.

یادآور می شود: احسان شادمانی عضو پیوسته انجمن فیلم کوتاه ایران(ایسفا) و مدرس انجمن سینمای جوانان پیش از این تولید فیلم‌های کوتاه "لطفاً غروب نکن"، "نَنو"، "عده‌ای کنار هم"، "پانچ"، "دور و دورتر"، "خاکسترنشین" و مستند بلند "دارالسلام" را در کارنامه فیلمسازی خود ثبت کرده است که این آثار در بیش از ٣٠جشنواره‌ ملی موفق به کسب تندیس و دیپلم افتخار شده‌اند.

الهه بهرامی