سرویس موسیقی هنرآنلاین: نیما فاتحی در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین با بیان اینکه این گروه از سال 86 به طور جدی فعالیت و اجراهایی در داخل و خارج از ایران داشته است گفت: برای جشنواره قطعاتی از موسیقی کلاسیک اروپا با آثاری از مونتوردی، توماس مورلی و جان بنت از دوره رنسانس و همچین آثاری از مندلسون، الگار و بروکنر از دوره رمانتیک را اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین دو اثر ایرانی به نام "دختر کولی" از ساخته‌های عباس شاپوری و قطعه محلی گیلان به نام "دریا توفان داره" ساخته محمد میرنقیبی با تنظیم مجدد اجرا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در اجراهای قبلی گروه از بعضی سازهای کوبه‌ای مانند مثلث و پرکاشن استفاده می‌کردیم اما در این اجرا هیچ سازی گروه را همراهی نمی‌کند اظهار داشت: اعضای گروه کر پرنیان روحانی، سحر اسلامبول‌چی، سعیده عبدالله، آتوسا خانزاده، رابعه فشارکی، آزاده اسلامی، مونا ایقانی، مانری خشکباری، نگار رزاق زاده، یاشار کاظمی، شایان عدالت منش، علیرضا بهروزی، سینا کاظمینی، محمد حقیقی، پیام حسینی و بهزاد مظهری هستند. سرپرست گروه کر آوای ماهان که در سال 90 نیز موفق به کسب مقام دوم جشنواره شده بود ابراز داشت: بخاطر محدود شدن تعداد اعضای گروه طبق قانون جشنواره مجبور شدیم دو نفر از اعضای گروه از جمله فریمهر حاکم‌زاده را که از کانادا بخاطر این اجرا به تهران آمده بود حذف کنیم.

فاتحی تصریح کرد: از نقاط قوت جشواره فروش اینترنتی بلیت و از نقاط ضعف آن نیز پایین بودن سطح تبلیغات است.

گروه" کر آوای ماهان" روز دوشنبه 27 بهمن ماه در برج آزادی برای 30 دقیقه به اجرا خواهد پرداخت.