سرویس مد و لباس هنرآنلاین: خاتون شهبازی، مدیر اجرایی موسسه "چیا مد" با اعلام این خبر به هنرآنلاین گفت: مجتبی کامران‌فرد، رایزن فرهنگی کشورمان با دعوت از خانم سهیلا جبری، از ایشان خواستند بخشی از پوشاک اقوام به نمایش درآمده در نمایشگاه "سی‌پال" را در هفته فرهنگی ایران در گرجستان به نمایش گذارند.

شهبازی تصریح کرد: در این نمایشگاه مجموعه‌ای از لباس‌های طراحی شده اقوام ایرانی از طرف موسسه فرهنگی و هنری چیا مد توسط مدیر عامل این موسسه خانم جبری از طراحان و فعالان حوزه مد و لباس به نمایش گذاشته شده است.

مدیر اجرایی موسسه "چیا مد" با اشاره به بخش‌های متنوع هفته فرهنگی ایران در گرجستان اذعان داشت: به همت رایزن فرهنگی کشورمان نمایشگاه "لباس‌های سنتی اقوام ایرانی و صنایع دستی" از تاریخ 8 مهر ماه به مدت سه روز در محل موزه ملی گرجستان "شالوا امیراناشویلی" برپا است.

او گفت: خانم جبری به دعوت رایزن فرهنگی در این نمایشگاه شرکت کرده است و این در حالی است که آثار ایشان چندی پیش با عنوان نمایشگاه لباس اقوام "سی‌پال" در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد به نمایش درآمد و با استقبال خوبی از طرف مردم کشورمان مواجه شد.

آیین افتتاحیه نمایشگاه مذکور با حضور احد جاودانی، مدیر کل محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان مازندران و با استقبال پرشور علاقه‌مندان و هنردوستان ایرانی و گرجی در تفلیس برگزار شده است.

مجتبی کامران‌فرد، رایزن فرهنگی کشورمان در مراسم افتتاحیه این رویداد، ضمن ابراز خرسندی از حضور فرهیختگان و هنر دوستان در این نمایشگاه، اعلام کرده است که برگزاری نمایشگاه با موضوعات مختلف فرهنگی می‌تواند موجب هم‌افزایی در این عرصه و افزایش ظرفیت‌های همکاری در سایر زمینه‌ها بین هنرمندان دو کشور باشد.

در ادامه تصاویری از همراهی سهیلا جبری و نمایشگاه لباس اقوام "سی‌پال" با هفته فرهنگی ایران در گرجستان را ببینید: