به گزارش سرویس مد و لباس هنر آنلاین ،این روزها اتفاق جدیدی که در صنعت و تولید جوراب ها در حال انجام است استفاده از تکنولوژی نانو است. به کمک این وسیله جوراب هایی تولید شده اند که خصوصیات بیشتری نسبت به یک جوراب معمولی دارند و شاید شما هم در فروشگاه هایی که مخصوص عرضه جوراب هستند با جملاتی مثل"جوراب نانو موجود است" برخورد داشته اید.حسن خریدن و پوشیدن این مدل جوراب ها زیاد است و مهم تر از هر چیز این است که برای همیشه از شر بوی بد پا (البته در صورت وجود) خلاص می شوید.

وجود این تکنولوژی در تولید جوراب از بین برنده باکتری ها، قارچ ها و عوامل بیماری زای پا است. خیالتان از عدم استفاده از هر گونه مواد شیمیایی و حساسیت زا در بافت جوراب نیز راحت باشد. این تازه وارد ها بسیار اقتصادی هستند و برای شست و شویشان نیز به استفاده از شست و شو دهنده های قوی نیازی نیست و تنها با آب و صابون می توان جوراب ها را به راحتی شست بدون اینکه کوچکترین لکه ای از کثیفی روی جوراب باقی بماند. جوراب نانو از نخ کتان با کیفیت بالا بافته شده است و طرح ها و رنگ هایشان هم تا دلتان بخواهد موجود است.

این مدل جوراب ها برای هر سن و سالی تولید می شود و طرح ها و رنگ های مختلفی را روانه بازار کرده اند. سایز و اندازه جوراب ها مثل تمام جوراب های معمولی است. بعضی از برندهایی که این جوراب ها را تولید کرده اند کنزو و تامی هستند و البته در کنار اینها تولید کنندگان مختلف چینی هم که بازار این مدل جوراب ها را قبضه کرده اند. البته قیمت بستگی به سایز و برند مورد نظرتان نیز دارد . انتهای پیام/62