سرویس سینمایی هنرآنلاین: هادی دیباجی بازیگر که این روزها با سریال "آسپرین" در شبکه نمایش خانگی حضور دارد، درباره فعالیت‌های اخیر خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این روزها درگیر تولید جدیدترین اثر هادی محقق کارگردان هستم. در فیلم "ممیرو" در مقام دستیار برنامه‌ریز با او همراه بودم و در فیلم جدیدش مدیر تولید هستم.

وی افزود: فیلم سینمایی "رؤیا" به کارگردانی اسماعیل خاکباز را نیز برای اکران در گروه هنر و تجربه آماده دارم، ولی از زمان اکرانش اطلاعی ندارم. علاوه بر این‌ها سریال "دیوار شیشه‌ای" را نیز در حال ضبط دارم که در این سریال در دو اپیزود آن حضور یافته‌ام.

بازیگر سریال "عملیات 125" ادامه داد: "دیوار شیشه‌ای" یک سریال اپیزودیک است و توسط نوید مهین دوست و کارگردانی راما قویدل در حال ساخت است. در واقع قهرمان این داستان یک تهیه‌کننده تلویزیونی است که همسرش نیز مجری این برنامه است. آن‌ها برنامه‌ای تلویزیونی با نام "دیوار شیشه‌ای" دارند و هر بار برای این برنامه با مهمانان و اتفاقات مختلفی مواجه می‌شوند. که من نیز در دو اپیزود به عنوان مهمان در این برنامه حضور دارم. بخش‌هایی از این سریال در یک لوکیشن ثابت استودیویی می‌‌گذرد که هنوز ضبط این بخش‌ها آغاز نشده است.

دیباجی درباره حضور در سریال "آسپرین" نیز اظهار کرد: با فرهاد نجفی از دوران دبیرستان دوست هستیم و وقتی داستان را برایم تعریف کرد احساس کردم نقش خیلی جای کار ندارد با او صحبت‌هایی در این زمینه داشتم و در پاسخ به من گفت برخی از شخصیت‌ها در فصل دوم کارشان دیده می‌شود و تنها در فصل اول به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. بنابراین فکر می‌کنم هنوز بازی اصلی من در این سریال آغاز نشده و باید منتظر تولید فصل دوم کار باشم.

وی درباره بازخورد مخاطبان با سریال "آسپرین" نیز عنوان کرد: فکر نمی‌کردم این سریال تا این حد مورد توجه قرار بگیرد و بازخورد خوبی داشت. خوشحالم که این اتفاق افتاده است چرا که باعث می‌شود فصل دوم و سوم آن نیز با همین علاقه ساخته شود. بهر حال سریال شخصیت محوری است و هر لحظه تغییراتی در آن ایجاد می‌شود. شخصیت حامد که من آن را بازی می‌کنم تا این قسمت هنوز آن‌طور که باید جان دار نیست و قرار است یکسری اتفاقات برای او بیفتد که در فصل دوم حامد را درگیر ماجراهای دیگری می‌کند.

بازیگر فیلم سینمایی" سیب و سلما" که خود تحصیل‌کرده سینماست، درباره عملکرد نسل جدید سینماگران و همکاری با آن‌ها گفت: نسل جدید فیلمسازان سینما هر کدام یک نگاه متفاوت دارند و درست برخلاف کارگردان‌های نسل قبل رفتار می‌کنند. نسل قدیم سینماگران اهل دکوپاژهای خاص بودند در حالی که نسل جوان کاملاً متضاد با آن‌ها هستند و خیلی به سینمای کلاسیک و سینمایی که دارای ساختار کلاسیک باشد علاقه‌مند نیستند. نسل جوان خیلی خوب و خلاقانه مشغول فعالیت است و این همکاری بسیار لذت‌بخش است.

وی درباره فعالیت خود در مقام کارگردان نیز عنوان کرد: من تحصیل‌کرده سینما هستم و سینما برایم اهمیت بسیاری دارد. عاشق سینما هستم و دوست دارم این اتفاق به زودی بیفتد و به همین دلیل تلاش می‌کنم تا خیلی از مسائل را تجربه کنم و یاد بگیرم تا در زمان کارگردانی بتوانم با عوامل پشت صحنه به درستی ارتباط برقرار کرده و با آن‌ها تعامل درستی داشته باشم. به نظرم یک فیلمساز باید از همه چیز آگاه باشد تا بتواند خوب کار کند.