به گزارش هنرآنلاین ، لیلا اوتادى که ایفاگر نقش "آوا" است در لوکیشن مرکز بهزیستی منطقۀ نازی آباد و در جستجو برای یافتن خواهرش "رعنا" مقابل دوربین رفت تا شاید موفق شود او را که از خانه متواری شده بیابد و به زندگی بازگرداند.

در توضیح شخصیت "آوا" آمده است؛ ناملایمتى، نامهربانى و خودرأیى در یک خانواده متمول هر دو دختر آن خانواده را به سوى سرنوشتى تلخ رهنمون می‌کند. آوا که سعى در انتخاب مسیرى منطقى و صحیح دارد اگرچه از ناملایمات فرو نمی‌ریزد اما ناگزیر براى پیداکردن خواهر خود درگیر مسائل و موانع متعددى می‌شود. در طول این تلاش براى احیاى دوباره خواهرش، با عشق قدیمى خود که چند سال پیش خواستگارش بوده و مورد مخالفت پدرش قرار گرفته نیز مواجه می‌شود و جریانى عاشقانه توأم با رنجى عمیق براى نجات خواهرش را سپرى می‌کند.

سریال "آرام می‌گیریم" یک ملودرام اجتماعی است که با کشمکش‌های میان شخصیت‌ها و تعلیقات به وجود آمده، سرانجام پیام روشن و تاثیرگذاری را به خانواده‌های جامعه امروز ما می‌رساند.

داریوش فرهنگ، آتیلا پسیانی، هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، کامران تفتی، آشا محرابی، نگار عابدی، علی اوسیوند، محمد فیلی، مهدی سلوکی، میرطاهر مظلومی، شهرزاد کمالزاده، حمید هدایتی، مونا فرجاد، نسرین نکیسا، ارسلان قاسمی و ... از جمله بازیگرانی هستند که تا پیش از اوتادی به "آرام می‌گیریم" پیوسته‌اند و همچنان روند اضافه شدن چهره‌های مطرح سینمایی و تلویزیونی به این سریال ادامه دارد.

گروه سازنده این مجموعه تلویزیونی پر لوکیشن که تصویر برداری سریال را از اوایل اردیبهشت کلید زدند، چند روزی در لوکیشن مرکز بهزیستی شهید غیاثوند منطقه نازی آباد مشغول تصویر برداری بودند که با پایان کار در آن مرکز، بدون وقفه برای ادامه کار به شمال غرب تهران رفتند.

"آرام می‌گیریم" محصول مشترک انجمن سینماى انقلاب و دفاع مقدس و گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است و در 42 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش از این شبکه تولید می‌شود.

فیلمنامه این سریال را سیدمرتضى مصطفوى و روح‌اله سهرابى نوشته‌اند و فریدون فرهودى و فروغ فروهیده آن را بازنویسى کرده‌اند.

دیگر عوامل این سریال عبارت‌اند از: مشاور پروژه: لیلا لاریجانی / مشاور کارگردان و بازیگردان: محمدرضا فاضلی / مدیر تصویربرداری: محمد ناصری / مدیر تولید: ایرج طایفه غلامی / طراح صحنه و لباس: رضا درگزی / طراح گریم: زهره سیه پوش / مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی / آهنگساز: محمد محمدعلی / تدوین: موحد شادرو ـ نوید توحیدی / مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی / دستیار اول کارگردان: مهدی سهرابی / مدیر تدارکات: امیرهوشنگ حسینی/ منشی صحنه: علیرضا فرحزادی / عکاس و تصویربردار پشت صحنه: پیام نصیری خرم / مدیر روابط عمومی: رسول شادمانی / مجری طرح: افق رسانه پاسارگاد.