سرویس سینمایی هنرآنلاین: نیکلاس کیج نه تنها در فیلم "انتقام: یک داستان عاشقانه" (Vengeance: A Love Story) بازی می‌کند، بلکه برای کارگردانی این فیلم نیز قرارداد امضاء کرده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، کیج که در 2002 فیلم "سانی" را با بازی جیمز فرانکو کارگردانی کرد، در "انتقام: یک داستان عاشقانه" نقش کارآگاه جان درومور را بازی می‌کند. این فیلم از روی رمان "تجاوز: یک داستان عاشقانه" نوشته جویس کارول اوتس ساخته می‌شود.

داستان بر شخصیت کارآگاه با بازی کیج متمرکز است که از او خواسته می‌شود به زنی به نام تینا که در تعطیلات چهارم ژوئیه مورد آزار و اذیت گروهی قرار گرفته است، کمک کند.

کیج گفت: از اینکه قرار است روی پروژه "انتقام: یک داستان عاشقانه" کار کنم و رمان تلخ و شیرین جویس کارول اوتس را به پرده بیاورم، هیجان‌زده هستم. داستان‌سرایی همیشه یکی از علائق من بوده و همکاری با این گروه بااستعداد برای روایت داستان رنجی که خیلی از زنان متحمل آن شده‌اند، باعث افتخارم است.

فیلمنامه "انتقام: یک داستان عاشقانه" را جان منکه‌ویتس نوشته است. مایکل مندلزون رئیس شرکت پاتری‌ات پیکچرز و یونیون پاتری‌ات کپیتال منیجمنت، این پروژه را تهیه می‌کند. فیلمبرداری چهارم آوریل در آتلانتا آغاز می‌شود. کیج که برادرزاده فرانسیس فورد کوپولا فیلمساز آمریکایی است، در 1996 برای فیلم "ترک کردن لاس وگاس" برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد و در 2003 برای فیلم "اقتباس" نامزد دریافت این جایزه بود.

او در چند سال اخیر در کنار بازی در فیلم‌های ناموفق مانند "فصل جادوگر"، "با خشم بران"، "درصدد انتقام"، "ورود غیرمجاز" و "گوست رایدر: روح انتقام" در فیلم‌های موفق چون "خانواده کرود"، "زمین یخزده" و "جو" نیز حضور داشته است. "تغییر چهره"، "هواپیمای محکومین" و "مرکز تجارت جهانی" از دیگر فیلم‌های کیج است.

"اعتماد"، "سگ سگ را می‌خورد" و "ارتش تک‌نفره" از پروژه‌های جدید کیج است.