سرویس موسیقی هنرآنلاین: موسسه راوی آلبوم موسیقی بی‌کلام در ژانر معاصر ملی، اثر سارا نجفی را در 11 تراک (شیار) با محتوای شنیداری: جایی روی زمین، آتش، نسیم، رؤیا، باد، آب، حرکت، تنهایی، دریا، امید و آرامین منتشر کرد. "آرامین" با صدابرداری و مسترینگ ناصرفرهودی، قاسم عابدین، رحیم ناحی، کامبیز شاهین مقدم، حمیدرضا اداب و حمید عسگری در استودیو پژواک و استودیو صبا انجام پذیرفته و از سوی هنر شهر "ایران گام" پخش سراسری شده است.

نوازندگانی همچون ناصر رحیمی، شهرام رکوعی، فرشید حفظی‌فر، ایمان جعفری پویان، سعید اخوت، علیرضا شیبانی، حسین میرزایی، مازیار ظهیرالدینی، نیما زاهدی، میثم مروستی، پویا خوش‌آهنگ، سهراب برهمندی، کریم قربانی، آیدین احمدی‌نژاد، نگار نوراد، علیرضا خورشید‌فر، پورنگ پورشیرازی، سارا نجفی، بهراد توکلی، ساناز ستارزاده، حسنا پارسا و کامبیز گنجه‌ای در این اثر مشارکت داشته‌اند. سارا نجفی آهنگساز و نوازنده پیانو موسیقی را با کلاس‌های ناصر نظر در 1370 آغاز کرد. سپس وارد هنرستان موسیقی شد و به طور حرفه‌ای نزد لیلی سرکیسیان، کامبیز روشن‌روان، حسین علیزاده و مرتضی دلشب مطالب آموخت.

او سال 77 برای اخذ کارشناسی به دانشگاه آزاد رفت و از محضر فرهاد فخرالدینی، مصطفی کمال پورتراب و چیستا غریب بهره‌مند شد. در همان سال‌ها فعالیت آهنگسازی خود را در چند تئاتر و فیلم کوتاه آغاز کرد. در 1382 وارد دانشکده هنر شد و در مقطع کارشناسی ارشد آهنگسازی فارغ‌التحصیل گردید. در 1384 برای فیلم بلند "زاگرس" موسیقی ساخت و در جشنواره فیلم فجر با قطعه‌ای از همان موسیقی در ششمین فستیوال بین‌المللی برلین پذیرفته شد.

از دیگر آثار او می‌توان به آهنگسازی تله‌فیلم "همچون یک رؤیا" از محمدعلی نجفی و انتشار آلبوم "دوستت می‌دارم‌های دنج" به همراه اشعار و صدای همسر خود علی کاظمیان و آهنگسازی فیلم "پرسه در شهر لاجوردی" محمدعلی نجفی اشاره کرد. او هم‌اکنون مشغول تدریس پیانو و تیوری و هارمونی موسیقی است. آلبوم "آرامین" مجموعه ای از آثار این آهنگساز است.