به گزارش هنرآنلاین ، مستر کلاس "آواز کلاسیک"، "پاپ کلاسیک"، "تکنیک صداسازی" و "اجرای صحنه" توسط "ماریو تقدسی" در تهران برگزار خواهد شد. این مستر کلاس توسط "ماریو تقدسی" که تنها شاگرد ایرانی لوچیانو پاواروتی است، طی تاریخ ۲۳ بهمن ماه سال جاری و در آموزشگاه موسیقی "طنین دلنواز" برگزار خواهد شد.

ماریو تقدسی (خواننده اپرا) متولد ۱۳۳۷ در تهران، پس از اخذ دیپلم از هنرستان موسیقی راهی آمریکا شد و در دانشگاه USC LOS ANGELES در رشته اپرا فارغ التحصیل شد، سپس دوره تکمیلی را در JUILLIARD SCHOOL نیویورک گذراند و بعد از آن رهسپار وین اتریش شد و در آزمون ورودی اپرای وین پذیرفته و برای ۳ سال خواننده‌ی سولوی این اپرای مهم جهان بود و همچنین از کنسرواتوار WIEN نیز فارغ التحصیل شد.

ماریو تقدسی پس از اتریش به آلمان رفت و تا به امروز در این کشور زندگی و فعالیت دارد، وی تاکنون در کشورهای مختلف دنیا از جمله انگلستان، ژاپن، بلژیک، آلمان، اتریش، فرانسه، اسپانیا و ایران به برگزاری کنسرت پرداخته است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر درباره مسترکلاس "ماریو تقدسی"، از طریق سایت delnavaz-art.com اقدام کنند و یا با شماره تلفن ۲۲۶۵۶۱۰۸ تا ۱۰ تماس حاصل نمایند.