به گزارش هنرآنلاین ، در این کنسرت قطعاتی معروف از خواننده‌ها و گروه‌های مطرح دهه‌های ۵۰ تا ۸۰ میلادی همچون الویس پریسلی، فرانک سیناترا، شارلز آزناوور، ماری هاپکینز، گروه آبا، گروه بانی‌ام و دین مارتین با تنظیمی متفاوت و به زبان اصلی اجرا خواهد شد.

گروه پاپ-جز کاما به سرپرستی فرهاد می‌رمحمد صادقی با همراهی گروه کُر آوای ماهان که رتبه نخست جشنواره موسیقی فجر و کسب دو دیپلم افتخار نقره و برنز از مسابقات کانتا آل مار کشور اسپانیا را در کارنامه خود دارد، در این کنسرت به رهبری نیما فاتحی با همراهی یک ارکس‌تر زهی و بادی اجرا کنندگان قطعات خواهند بود. تنظیم قطعات برای این گروه توسط نیما فاتحی، فرهاد می‌رمحمدصادقی و محمد حقیقی صورت گرفته است.

نیما فاتحی رهبر کر و ارکس‌تر در باره انگیزه خود در برگزاری این کنسرت می‌گوید: "در موسیقی‌های دهه‌های ۵۰ تا ۸۰ میلادی قطعات فاخر و ماندگاری وجود دارد که پدران و پدربزرگ‌های ما آن‌ها را از رادیوهای قدیمی می‌شنیده‌اند و با آن‌ها بزرگ شده‌اند. من همیشه آرزو داشتم روزی بتوانم این موسیقی‌های زیبا را دوباره به صورت زنده اجرا کنم و روحی دوباره به موسیقی‌های نوستالژیک و با شکوه آن دوره ببخشم. به طور قطع قطعات زیبا و ماندگار بسیاری از آن دهه‌های طلایی که هنوز سینتی سایزر‌ها و سمپل‌ها جای ارکسترهای بزرگ را نگرفته بودند وجود دارد که ارزش اجرای مجدد و بار‌ها شنیده شدن را دارند که در این کنسرت ما تعداد محدودی از آن‌ها را انتخاب کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم با ادامهٔ این روند در کنسرت‌های آتی قطعات بیشتری را به این مجموعه اضافه کنیم. در بازتنظیم این قطعات تمامی توجه من و همکارانم به این نکته بوده است که اصالت آن‌ها حفظ شود و شنونده بتواند‌‌‌ همان نوستالژی قدیمی را بازیابد."

نیما فاتحی (رهبر)، فرهاد می‌رمحمد صادقی (گیتار)، علی خدیوی (بیس)، عادل آل آقا (پیانو)، مهرداد سهرابی (درامز)، صدف حقی و فرمهر بیگلو (ویولن)، پگاه فاضلی (ویولا)، هستی شاپوری (ویولنسل)، مصطفی بیات و بابک می‌ردادیان (ترومپت)، علی عباسی و افشار حشمتیان (ترومبون) و علیرضا مهدیزاده (ساکسیفون)، نوازندگان این ارکس‌تر هستند و محمد حقیقی، شایان عدالت منش، شهره خیری، سحر اسلامبولچی، رابعه فشارکی، پرنیان روحانی، آتوسا خانزاده، شیدا شریف‌پور، صدف جاویدی، آزاده اسدی، مجید فراهانی، آرد کاوه، بهزاد مظهری و علی باقری گروه خوانندگان را تشکیل می‌دهند.

تهیه بلیت کنسرت ترانه‌های قدیمی از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www. iranconcert. com امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/