سرویس موسیقی هنرآنلاین: مراسم رونمایی از تیتراژ ابتدای مستند "جهل مرکب" با مضمون وهابیت از ساخته‌های علیرضا محمدی صبح روز دوشنبه پنجم مردادماه با حضور محمدرضا علیمردانی گوینده برنامه و علیرضا محمدی مدرس، کارگردان و نویسنده اثر در شرکت فرهنگی-هنری "خورشید هشتم" برگزار شد.

با سلایق اسپانسرها نمی‌توانم کنار بیایم

در ابتدای این نشست علیرضا محمدی درباره این مستند گفت: در این مجموعه مستند با علمای برجسته اسلامی و استادان دانشگاهی در رشته‌های روانشناسی، جامعه‌شناسی، تاریخ، علوم سیاسی و ارتباطات در استان‌های؛ سیستان و بلوچستان، کردستان، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان جنوبی، بوشهر، فارس، گلستان و هرمزگان گفت‌وگوهایی پیرامون این موضوع صورت می‌گیرد. تیتراژ مجموعه مستند "جهل مرکب" توسط محمدرضا علی مردانی تنظیم و با صدای این هنرمند خوانده شده است که برایم بسیار باارزش است. محمدی ادامه داد: فاز اول این مستند در یک ماه آینده در یکی از سینماها برای اصحاب فرهنگ و رسانه رونمایی خواهد شد و به احتمال قوی در سینما فرهنگ این اتفاق خواهد افتاد. این کارگردان اضافه کرد: با محمدرضا علیمردانی همکاری‌های زیادی داشتم و از همان ابتدا به هوش و ذکاوت او در کار پی برده بودم، شخصیت کاری او به شکلی است که در چند دقیقه تو را به همان هدف نهایی رسانده و راضی نگاهت می‌دارد. ما در این اثر از صدای مجید حبیبی و امیر حسن مدرس هم استفاده کردیم که با این دو نفر هم همکاری خوبی داشتیم.

این نویسنده در بخش دیگر صحبت‌هایش به ویزگی‌های منحصر به فرد علیمردانی اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این صداپیشه این است که به راحتی می‌تواند اصوات را با حس‌های مختلف به شنونده منتقل کند. از آنجایی که این مستند نگاه آرمانی من بوده و سال‌ها دغدغه ساختن آن را در سر داشتم با کمک محمدرضا توانستم به آن ایده آلم دست پیدا کنم. این مدرس همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگار هنرآنلاین درباره حضور اسپانسر هم گفت: در واقع سلایق من با اسپانسرها یکی نبوده و نمی‌توانیم در کار با یکدیگر کنار بیاییم، البته تا زمانی هم که کار به پایان نرسیده نمی‌توانم درباره حضور اسپانسر تصمیمی بگیرم. پخش جهل مرکب لیاقت می‌خواهد محمدرضا علیمردانی هم درباره حضورش به عنوان گوینده در این اثر گفت: پیش از این همکاری‌های زیادی با آقای محمدی داشتم و می‌دانستم که ایشان نیازمند کاری هستند که نه شکل آوازی داشته باشد و نه گویشی بلکه چیزی میان آن دو را طالب هستند درنتیجه کاری را با آهنگسازی خودم که جدای از فضای شرقی باشد با تنظیمات خوب داریوش صالح‌پور آماده کردم که خدا را شکر مورد استقبال کارگردان مستند قرار گرفت.

علیمردانی اضافه کرد: قرار بود تا از صدای اذان مؤذن‌زاده اردبیلی در این مستند استفاده کنیم اما بنا به دلایلی این کار صورت نگرفت و در نهایت کاری که بتواند قابلیت استفاده و توانایی لازمه را در این اثر داشته باشد را به کار بردیم. بازیگر نقش "بائو" در سریال "پایتخت" درباره برنامه‌های آتی خود نیز گفت: آلبومم با نام "حبس نفس" را مدت‌هاست آماده پخش دارم و مجوزهای آن نیز صادر شده اما به خاطر تداخل آن با برنامه‌های کاری‌ام فعلاً آن را کنار گذاشتم و بعد از اینکه کمی سرم خلوت شد این آلبوم را که ساخت ملودی تمامی قطعات توسط خودم صورت گرفته را باز تنظیم کرده و وارد بازار خواهم کرد.

گزارش تصویری مرتبط

انتهای پیام/