سرویس موسیقی هنرآنلاین: مهدی وجدانی، آهنگساز و رهبر ارکستر نوای صلح با اعلام این خبر به هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون مشغول ضبط چهارمین آلبومم هستم که عنوان آن "جایی برای ابدیت" است و این اثر موسیقایی به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود.

وجدانی در ادامه بیان کرد: قرار بود این اثر سال گذشته منتشر شود که به دلیل بیماری‌ام انتشار این آلبوم با تاخیر همراه شد، همچنین به زودی مراحل میکس و مسترینگ آن در امریکا انجام هواهد شد. هم‌اکنون 30 در صد کار باقی مانده است و پس از اتمام مراحل نهایی این آلبوم روانه بازار موسیقی می‌شود.

این آهنگساز افزود: این اثر مجموعه موسیقی فیلم و تئاتر از ساخته‌های خودم است و بخشی از آن شامل منظومه‌های شخصی من است که به دوئت و تریو اختصاص دارد.

رهبر ارکستر نوای صلح در ادامه تاکید کرد: این اثر شامل 11 قطعه است و نام بعضی از قطعات جایی برای ابدیت، روایت ناتمام، نشانی، به تماشای مهتاب و.... است.

مهدی وجدانی خاطرنشان کرد: در این اثر داوود منادی، چکاد فشارکی، علی بی‌نیاز، آیدا امیری‌مقدم، مهسا علی‌پور و.... با من همکاری کرده‌اند.

رهبر ارکستر نوای صلح در پایان گفت: همچنین در حال تمرین با ارکستر نوای صلح هستیم و قرار است به زودی در تهران به صحنه رویم.