سرویس موسیقی هنرآنلاین: با گذشت سه هفته از فروردین ماه سال ۹۴ و پایان تعطیلات نوروزی اما هنرمندان حوزه موسیقی گویی همچنان در خواب زمستانی به سر برده و خبری از فعالیت‌های موسیقایی آن‌ها حداقل در صفحات اجتماعی‌شان دیده نمی‌شود، گرچه این مسئله معطوف به برخی از آن‌ها شده و این میان هستند کسانی مثل مهدی مقدم، مازیار عصری و.. که نه تنها در این تاریخ بلکه کل عید را مشغول کار بودند.

ایلیا منفرد در دل دریا

این هنرمند مانند برخی از دوستان خود همچنان در تعطیلات بوده و فعلا اثری از کار در صفحه او دیده نمی‌شود.

معرفی یک کتاب

عبدالجبار کاکایی این هفته را به معرفی یکی از کتب شعرش پرداخته است.

تولد یک هنرمند

احسان خواجه امیری هم در آخرین پست ارسالی‌اش با قرار دادن عکس نوازنده گروه ارکسترش هومن نامداری تولد او را به صورت ویژه تبریک گفته است.

عکس جنجالی همایون شجریان

این هفته دو اتفاق جالب برای همایون شجریان رخ داد که هرکدام به نوبه خود پر سر و صدا بود، اولین اتفاق ظاهر جدید شجریان با موهایی کاملا کوتاه شده و دیگری انتشار عکسی از خود همایون و دخترش بود. این عکس به تنهایی چیز جنجال برانگیزی نداشت اما متنی که در زیر آن نوشته شده بود بسیار جالب بود. فرزند استاد آواز ایران زیر این عکس نوشته بود: این دختر که به نظر می‌آید تو دستای منه در واقع این منم که مثل موم تو دستای اونم..!

تولد یک هنرمند دیگر

این هفته اینستاگرام عکس تولدی زیادی به خود دید که یکی از آن‌ها مربوط به تولد سیامک عباسی (خواننده، ترانه سرا، مدرس دانشگاه) بود که با حضور مهرداد نصرتی، میثم یوسفی، آرش پاکزاد و سیامک در جمعی دوستانه برگزار شد و خود سیامک طبق معمول در عکس‌ها محو بود.

گلایه ترانه مکرم

ترانه سرای مشهور موسیقی یعنی ترانه مکرم در آخرین مطلب ارسالی متنی با مضمون گلایه از برخی دوستانش در عرصه موسیقی منتشر کرده است.

توصیه بهاره رهنما

این هنرمند هم با قرار دادن عکسی جالب خواندن کتاب را به دوستدارانش توصیه کرده است.

فیلم بازی کارن همایونفر

این موزیسین با تجربه موسیقی که بیشتر در زمینه ساخت موسیقی متن فیلم‌هایی سینمایی شهرت دارد، عکسی از خود به همراه صابر ابر و طناز طباطبایی در مراسم رونمایی فیلم "رخ دیوانه" که در حال حاضر بر پرده سینماهای کشور قرار دارد منتشر کرده است.

و باز هم یک تولدی دیگر

متولدین فروردین ماه که هنرمند هم باشند کم نیستند اما صاحب این تولد هنرمند نیست، رضا صادقی در آخرین مطلب عکسی از برادر کوچک‌تر خود منتشر کرده و تولد او را تبریک گفته است.

تعطیلات روزبه نعمت الهی

این خواننده هم همچنان در تعطیلات بوده و عکسی از خودش در یک طبیعت منتشر کرده است.

سه هنرمند در یک قاب

مازیار عصری، مازیار فلاحی و هادی کاظمی هر سه در یک قاب و شهر چابهار هر سه در کنار هم مشغول اجرای یک برنامه هستند و عکسی از خودشان با هم منتشر کرده‌اند.

انتهای پیام/