به گزارش هنرآنلاین : به نقل از روابط عمومی آوای باغ مهر تنظیم قطعات این آلبوم توسط ایلیا منفرد انجام شده و ژاله علّو نیز شعرهایی ازحافظ را دکلمه کرده و مجتبی هرندی هم با آواز آن‌ها خوانده است.

هلال عید، صدای سخن عشق، افسانه وافسون، سودای عشق، آن کیست؟، راهی بزن، مه خورشید کلاه، نگار من، بت و چون تو بیایی ازعناوین این قطعات هستندکه همه شعرهایی برگرفته از دیوان حافظ هستند.

دکتر مجتبی هرندی دربخشی از یادداشت کوتاهی، که در بروشور آلبوم نوشته، آورده است: در این مجموعه اهتمام بر آن شده تا شعر و موسیقی فقط در کنار هم قرار نگیرند، بلکه باهم عجین و درهم تنیده باشند، تا دراین فضای خلق شده اشعار مورد فهم و بینش والاتری قرارگیرند.

وی اضافه کرده است: آهنگساز و خواننده این مجموعه بی‌هیچ سخن وکلامی فقط خویش را غرق دراین شعبده بازی شعر و موسیقی می‌داند تا شاید دراین معجزه زیبا، هستی خویش را از یاد ببرد.

قابل توجه است، مجتبی هرندی متولد۱۳۵۳تهران است. وی همزمان با تحصیل در رشته دندانپزشکی، موسیقی را در رشته آواز و آهنگسازی فرا گرفت. بیان مفاهیم عمیق شعر کهن پارسی به زبان موسیقی برای نسل جوان، همواره یکی از دغدغه‌های او بوده و هست که این اثرحاصل تلاش او و دوستان هنرمندش دراین عرصه است.

آرش صمیمی با نی و فلوت پیکولو، پیام طونی با ویولون و ویولون آلتو، امید حاجیلی با ترومپت، سامان اتفاق با کلارینت، مهدی حیدر با کیبورد و پیانو، فرید قاسمی با دف ودمام وطبلا و ایلیامنفرد باگیتارهای: کلاسیک، آکوستیک، الکتریک و باس از نوازندگان این آلبوم هستند.

میکس ومسترینگ این آلبوم را مهدی سالک اردستانی برعهده داشته و ایلیا منفرد و حسین پرنیا نیز ناظر ضبط آن بوده‌اند.

شیرین محمدیان هم به عنوان مشاور هنری در تهیه این آلبوم حضورداشته و ضبط آن نیز در استودیوهای پاریلا و پژواک با صدابرداری امیرعباس تفرشی و مجید فلاح‌پور انجام شده است.

انتهای پیام/